ایندیپندنت؛ دنی رز گزینه جدید مورینیو برای تقویت منچستریونایتد

ایندیپندنت؛ دنی رز گزینه جدید مورینیو برای تقویت منچستریونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - دنی رز مدنظر مورینیو قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت نود، ایندیپندنت نوشته است بعد از ناکامی در جذب پریشیچ و تردید درباره انتقال گرت بیل، حالا مورینیو توجه اش را معطوف به دنی رز کرده است. یونایتد برای مدتی طولانی در پنجره نقل و انتقالات به دنبال جذب پریشیچ بود تا سمت چپ خود را تقویت کند ولی بر سر مبلغ انتقال با اینتر به توافق نرسید و حالا به نظر می آید انتقال وی دور از دسترس است.

شرایط بیل هم مشخص نیست، گفته می شود تنها در صورت حضور امباپه در رئال مادرید، بیل ممکن است برنابئو را ترک کند، ولی به احتمال زیاد امباپه در این تابستان موناکو را ترک نمی کند و در چنین شرایطی، بیل حداقل یک فصل دیگر در رئال مادرید خواهد بود.

با از دست رفتن این دو گزینه، حالا مورینیو توجه اش را معطوف به دنی رز کرده است. به خصوص که به نظر می رسد ژوزه مورینیو قصد دارد در فصل جدید بیشتر از سیستم سه دفاعه استفاده کند و رز می تواند به عنوان وینگ بک سمت چپ به کار گرفته شود. البته یونایتد در این تابستان دایر را هم مدنظر داشت ولی تاتنهام به فروش وی راضی نشد و بعید است به راحتی رز را از دست بدهد، اما شاید مسائل مالی بابت ساخت ورزشگاه جدید، تاتنهام را راضی به فروش رز کند.

1878