امیدواری کونته به جذب اوریه و فن دیک

امیدواری کونته به جذب اوریه و فن دیک

وبسایت رسمی برنامه نود - کونته امیدوار است بازیکنان جدیدی را جذب کند.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف گزارش داده است آنتونیو کونته سرمربی چلسی امیدوار است تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات، سه بازیکن جدید را جذب کند تا تیمش را تقویت کند، اولویت اصلی وی خرید یک مدافع و یک وینگ بک است، او در پی آن است تا جانشین های خوبی برای موزس و آلونسو در کناره های زمین داشته باشد.

بعد از دست دادن دنیلو، حالا کونته امیدوار است تا اوریه را به خدمت بگیرد، او آماده است تا با منچستریونایتد بر سر جذب این بازیکن رقابت کند. پاریسن ژرمن به فکر فروش اوریه است ولی 27 میلیون پوند می خواهد، ضمن این که این مدافع ساحل عاجی فعلاً نمی تواند به انگلیس وارد شود. او سپتامبر گذشته در حومه شهر پاریس، به یک افسر پلیس توهین کرده بود و حالا همه چیز به نتیجه رای فرجام خواهی دادگاه اوریه بستگی دارد. قرار است رای دادگاه، هفته آینده اعلام شود.

در عین حال، کونته همچنان به تقویت قلب دفاع تیمش می اندیشد و درخواست جدایی فن دیک، او را امیدوار کرده تا این بازیکن هلندی را جذب کند، فن دیک که مورد توجه سیتی و لیورپول هم قرار دارد، دوشنبه اعلام کرد به دنبال جدایی است:

می خواهم به طور رسمی اعلام کنم که درخواست ترانسفر کرده ام. از موضع باشگاه بابت غیرفروشی بودن من، ناراحت هستم. باشگاه پیشنهادهای مختلفی را از باشگاه های متفاوت رد کرده است که باعث ناراحتی من است. به عنوان یک فوتبالیست جاه طلب می خواهم در دوران کوتاه حرفه ایم به عنوان بازیکن، تمام پتانسیل خودم را نشان دهم، در رقابت های اروپایی به میدان بروم و برای عناوین قهرمانی بجنگم.

کونته بعد از دیدار جام خیریه هم بار دیگر بر اهمیت تقویت تیمش تاکید کرد.

1878