کونته: کورتوا یکی از بهترین پنالتی‌زنان ما بود

کونته: کورتوا یکی از بهترین پنالتی‌زنان ما بود

وبسایت رسمی برنامه نود - کونته درباره شکست تیمش مقابل آرسنال صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، جلسی در اولین بازی فصل جدید فوتبال جزیره در مقابل آرسنال شکست خورد، دو تیم بعد از تساوی 1-1، به ضربات پنالتی رفتند که در شیوه جدید ABBA، این آرسنال بود که موفق ظاهر شد و با نتیجه 4-1 پیروز شد، کونته درباره شکست تیمش و از دست دادن پنالتی توسط کورتوا چنین می گوید:

کورتوا یکی از بهترین پنالتی زنان ما بود، وقتی بازیکنی در تمرینات توانایی خودش را در زدن ضربات پنالتی نشان می دهد، قطعاً این فرصت را به وی می دهید تا یک ضربه پنالتی را بزند، فراموش نکنید که موراتا هم به عنوان یک مهاجم، پنالتی خود را از دست داد. موراتا در ترکیب اصلی قرار نگرفت، زیرا هنوز نیاز به تمرین بیشتر دارد. او هنوز یک هفته است که با تیم تمرین می کند و باید فرصت بیشتری به وی داد تا با فلسفه فوتبالی ما آشنا شود.

ناامید کننده است که برای دومین بار متوالی در بازی مقابل آرسنال، با ده نفر زمین بازی را ترک کردیم، راستش را بخواهید، صحنه را ندیدم، صحنه اخطار ویلیان را هم ندیدم، اما خیلی ها به من گفتند که یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد. قطعاً ناامیدکننده است ولی باید تصمیمات داور را بپذیرید، البته گاهی اوقات تصمیمات داور باعث عصبانیت تان می شود.

1878