مورینیو: تیم های کوچک، توازن را در فوتبال به هم زده اند

مورینیو: تیم های کوچک، توازن را در فوتبال به هم زده اند

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو دوباره با کنایه نسبت به چلسی و منچسترسیتی صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، یکی از نکات ویژه تابستان 2017، تورم شدید در قیمت انتقال بازیکنان بود، مورینیو که خود در تابستان 2017 حدود 150 میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرده، در مصاحبه اخیرش به وضع موجود اشاره کرده و با عدم نام بردن از چلسی، دوباره به تیم سابقش کنایه زده است. مورینیو در آستانه سوپرکاپ اروپا، چنین گفته است:

باشگاه منچستریونایتد همیشه یک ابر باشگاه خواهد بود، ولی وظیفه ما این است که تیم فوتبال را هم به جایگاهی والا برسانیم. اما انجام این کار این روزها سخت شده است. پیش تر، ابر باشگاه ها، از نظر اقتصادی هم، برترین باشگاه ها بودند. اما امروز، باشگاه هایی که از نظر پیشینه و شهرت، کوچک هستند، از نظر اقتصادی قوی هستند و این موضوع، همه چیز را دچار تغییر کرده است. 

اما من همیشه دلم خواسته است که در باشگاهی باشم که از نظر تاریخ و پیشینه هم قوی باشد، و خوشحالم که در باشگاه هایی بوده ام که این حس را داشته ام. در اینتر و رئال مادرید هم این احساس را داشتم. حالا تلاش مان این است که تیم را هم به جایگاهی همسطح قدرت و پیشینه باشگاه برسانیم.

شکی نیست که منچستریونایتد یکی از سه باشگاه بزرگ دنیاست، ولی باشگاه یک چیز است و تیم و توانایی های تیم، یک چیز دیگر. اگرچه از نظر پیشینه و شهرت، یک ابر باشگاه هستیم ولی هنوز نمی توانیم پتانسیل خود را با برترین باشگاه دنیا از لحاظ مسائل فوتبالی، مقایسه کنیم، باید سعی کنیم گام به گام جلو برویم.

1878