واکنش ها به سوپر کاپ آلمان؛ آنچلوتی: نگران نباشید، بایرن مونیخ آماده خواهد بود

واکنش ها به سوپر کاپ آلمان؛ آنچلوتی: نگران نباشید، بایرن مونیخ آماده خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ با پیروزی در ضربات پنالتی برابر بروسیا دورتموند قهرمان سوپر کاپ آلمان شد، مروری می کنیم بر واکنش مربیان و بازیکنان دو تیم پس از سوپر کاپ.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ به عنوان قهرمان بوندس لیگا در فصل گذشته و بروسیا دورتموند به عنوان قهرمان جام حذفی آلمان، شب گذشته (شنبه شب) در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر رفتند که با وجود دو بار پیش افتادن زردپوشان، باواریایی ها در دو بار بازی را به تساوی کشاندند و در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شدند.

پس از بازی، مربیان و بازیکنان دو تیم چنین به اظهار نظر پرداختند:

کارلو آنچلوتی (سرمربی بایرن مونیخ):

این جام مهمی برای ماست. از تیم راضی هستم، عملکرد خوب و متمرکزی داشتیم. پیش فصل چندان خوبی سپری نکردیم، اما جای نگرانی نیست، تیم به موقع در شرایط و آمادگی کامل خواهد بود.

پیتر بوژ (سرمربی دورتموند):

طبیعتا وقتی تا دو دقیقه مانده به پایان بازی 2-1 جلو هستی و اما در نهایت بازی را واگذار می کنی نمی توانی از نتیجه راضی باشی. شروع خوبی در بازی داشتیم اما مالکیت را زود و پس از 15 یا 20 دقیقه از دست دادیم و خوش شانس بودیم که بایرن در آن دقایق به گل نرسید. اما در نیمه دوم تیم برتر بودیم.

حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن مونیخ):

تیم شخصیت خود را نشان داد و مبارزه درخشانی به نمایش گذاشت. بازیکنان چند بار به بازی برگشتند و من واقعا خوشحالم که جام را بردیم. مهم بود چیز هایی که مرور و تمرین کرده بودیم را امروز در زمین پیاده کنیم و کمی از بایرن مونیخ بودن را به نمایش بگذاریم.

این چهارمین قهرمانی بایرن مونیخ در سوپر جام اروپا بود و بدین ترتیب این تیم با پیشی گرفتن از بروسیا دورتموند، اکنون به عنوان پر افتخار ترین تیم این جام شناخته می شود.

1721