نیمار: مقایسه شدن با فیگو ناراحتم می کند

نیمار: مقایسه شدن با فیگو ناراحتم می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - نیمار با رقم 222 میلیون یورو به پاریسن ژرمن پیوست تا بسیاری از هواداران بارسا او را با فیگو قیاس کنند، مسئبه ای که این بازیکن را ناراحت می کند.

به گزارش وبسایت نود، نیمار با رقم 222 میلیون یورو راهی پاریسن ژرمن شد و روز جمعه نیز در مقابل هواداران این تیم معرفی شد. بسیاری از هواداران بارسا و منجمله رویس سابق بارسا انتقال نیمار به پاریس را با انتقال فیگو در سال 2000 از بارسا به رئال مادرید قیاس کرده بودند. پس از آن فیگو به عنوان خائن خطاب می شد و در اولین بازگشتش به نیوکمپ با سر خوکی که برای او پرتاب شد مواجه شد، پس از انتقال نیمار نیز پوسترهایی با القاب خائن و پول پرست نیز با عکس نیمار در اطراف نیوکمپ به چشم می خورد و برخی از هواداران پیراهن او را سوزانده اند. با این وجود نیمار در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

هیچ کار بدی انجام نداده ام و وقتی می بینم هواداران چنین فکری در موردم می کنند ناراحت می شوم. امیدوارم آن ها تعداد کمی از هواداران باشند که چنین فکری می کنند. هرگز به آن ها بی احترامی نکرده ام و احساس می کنم هر بازیکنی اجازه داشته باشد تا در مورد ماندن یا رفتن از باشگاه تصمیم بگیرد. نمی توان به اجبار در باشگاهی ادامه داد. هرگز به کسی بی احترامی نکرده ام و حالا هم از همه هواداران تشکر می کنم. از هواداران، بازیکنان و باشگاه بسیار سپاسگزارم.

نیمار که سالانه پس از کسر مالیات 30 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد در ادامه در خصوص قیاسش با فیگو افزود:

مردمی چیزی از زندگی من نمی دانند و مقایسه ام با فیگو ناراحتم می کند. هرگز به خاطر پول تصمیم نگرفته ام و هر چیزی که باعث خوشحالی من و خانواده ام بشود مورد دلخواهم خواهد بود.

1899