پیش بازی دورتموند - بایرن مونیخ؛ رونمایی از دورتموند بوژ برابر قهرمان زخمی

پیش بازی دورتموند - بایرن مونیخ؛ رونمایی از دورتموند بوژ برابر قهرمان زخمی

وبسایت رسمی برنامه نود - فردا شب دو تیم دورتموند، قهرمانی جام حذف و بایرن مونیخ، قهرمان بوندس لیگا سوپرکاپ آلمان را برگزار خواهند کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند در سوپرکاپ آلمان فردا شب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد و هر دو تیم برای فتح ششمین سوپرکاپ خود تلاش خواهند کرد.

اطلاعات کلی در مورد بازی:

محل برگزاری مسابقه: ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک؛ دورتموند

زمان برگزاری مسابقه: شنبه؛ 14 مرداد 1396؛ ساعت 23:00 به وقت تهران

پیش بازی

هر دو تیم سابقه 5 قهرمانی در سوپرکاپ آلمان را دارند و تیمی که روز شنبه به پیروزی برسد پرافتخار ترین تیم تاریخ سوپرکاپ آلمان خواهد شد. جای تعجب ندارد که بعد از بازگشت مجدد سوپرکاپ در سال 2010 پس از وقفه ای 14 ساله، دو تیم اخیراً 4 بار در این رقابت ها به مصاف هم رفته اند و هرکدام دو بار پیروز شده اند.

آخرین جدال دو تیم در ماه آوریل گذشته و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بود که دورتموند با کسب پیروزی 3-2 راهی فینال شد و در رقابت های بوندس لیگا نیز هر دو تیم در خانه به پیروزی رسیده بودند. هیچ کدام از دو تیم با پشتوانه پیش فصلی خوب به این مسابقه نمی آیند. دورتموند زیر نظر سرمربی جدید خود پیتر بوژ که برای اولین بار در دیداری رسمی مقابل بایرن مونیخ روی نیمکت این تیم خواهد نشست، به تیم های رات ویز اسن، اسپانیول و آتالانتا باخته و تنها به یک پیروزی 3-1 مقابل میلان دست یافت و هنوز تیم زیر نظر سرمربی هلندی که فصل گذشته آژاکس را به فینال رقابت های لیگ اروپا رساند، شکل خود را پیدا نکرده است.

در عین حال، بایرن مونیخ هم دوران پس از فیلیپ لام و ژابی آلونسو را آغاز کرده و در دیدار های دوستانه پیش فصل خود عملکرد بسیار ناامید کننده ای داشته است. باواریایی ها در مقابل تیم های آرسنال (در ضربات پنالتی)، میلان (4-0)، اینتر (2-0)، لیورپول (3-0) و ناپولی (2-0) شکست خورده اند و تنها پیروزی آنها با نتیجه 3-2 مقابل چلسی به دست آمد و در 4 بازی از 5 بازی خود موفق به گلزنی نشده اند.

حالا کارلو آنچلوتی به شدت خود را تحت فشار حس می کند و در غیاب برخی از مهره های کلیدی خود کار سختی مقابل تیم دورتموند خواهد داشت و در این دیدار دو لبه هم می تواند پاسخ منتقدان را بدهد و هم ممکن است احتمال بحران بیش از آنچه تصور می شود افزایش یابد.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم:

آخرین اخبار و وضعیت دو تیم:

رافائل گریرو، مارسل اشملتزر، امره مور و مارکو رویس مصدومان تیم دورتموند هستند و به طور قطع در این بازی غایب خواهند بود. در تیم بایرن مونیخ هم خوان برنات، تیاگو آلکانتارا، خامس رودریگز مانوئل نویر، ژروم بواتنگ و آرین روبن با مصدومیت غایبان قطعی تیم در دیدار سوپرکاپ هستند. انتظار می رود که در خط میانی تیم دورتموند، نوری شاهین به جای یولین وایگل که هنوز به آمادگی کامل نرسیده، در ترکیب اصلی قرار بگیرد. در 108 جدالی که دو تیم تاکنون با هم داشته اند، بایرن مونیخ 50 پیروزی به دست آورده و سهم دورتموند 29 پیروزی بوده و 29 بار هم جدال دو تیم به تساوی انجامیده است.

پیش بینی نتیجه بازی:

1771