تعویض‌های باورنکردنی در تبریز‎؛ 19.3 سال

تعویض‌های باورنکردنی در تبریز‎؛ 19.3 سال

وبسایت رسمی برنامه نود - برانکو اگر می‌خواست رکورد ناکامی‌هایش مقابل یحیی را متوقف کند، بازی مقابل تراکتورسازی بهترین موقعیت بود. دیداری که یحیی برای فرستادن یازده بازیکن اصلی‌اش به داخل میدان هم چیزی به نام حق انتخاب نداشت.

به گزارش وب سایت نود، اگرچه حضور بازیکنانی مانند محمد نوری و مهدی کیانی و ایرانپوریان و شهرام گودرزی و سن بالای آنها باعث می‌شود تا میانگین سنی تراکتورسازی نسبتا بالا باشد اما بقیه بازیکنان گل‌‌محمدی از نظر سنی در کفه مقابل ترازو قرار دارند و بسیار کم‌سن  هستند. نگاهی به تعویض‌های گل‌محمدی شرایط بسیار بغرنج او در تراکتورسازی را نشان می‌‌دهد.

سرمربی تراکتورسازی سه بازیکن را به عنوان جانشین به میدان فرستاد. محمدرضا آزادی مهاجم، نصرآزادانی مدافع و فاخر تهامی مهاجم. گزینه اول را احتمالا فقط یحیی در تراکتورسازی می‌شناسد. چون حتی در سایت رسمی باشگاه نام او بین بازیکنان تیم دیده نمی‌شود! بازیکنی 17ساله که یحیی او را از تیم‌های پایه آورد و اعتقاد دارد یکی از پدیده‌های این فصل خواهد شد.

نصرآزادانی 21 ساله هم وضعیتی مشابه آزادی دارد و تنها تفاوتش این است که نام او در سایت رسمی باشگاه اضافه شده و او را به رسمیت می‌شناسند. فاخر تهامی 20 ساله را هم اگر از برادرزاده ابراهیم تهامی بودنش فاکتور بگیریم باید به جمع ناشناس‌های تراکتورسازی اضافه کرد.

سه تعویض با میانگین سنی 19.3. اتفاقی که بدون تحقیق هم می‌‌توان گفت در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه بوده است. حتی قلعه‌نویی فصل گذشته در تراکتور محروم شرایطی به مراتب بهتر داشت و بازیکنان بیشتری در اختیار داشت.  19.3 فقط یک عدد نیست. نشان دهنده اوج بحران در یک تیم است. اوج بحرانی که یحیی گل‌محمدی می‌تواند از آن برگ برنده بسازد و تیمش را برنده کند، یا وارد بحران شود و هم تیمش ببازد و هم خودش.

30388