گزارش مارکا؛ در صورت انتقال امباپه به رئال مادرید، زیدان خواهان فروش گرت بیل است

گزارش مارکا؛ در صورت انتقال امباپه به رئال مادرید، زیدان خواهان فروش گرت بیل است

وبسایت رسمی برنامه نود - مذاکرات رئال مادرید و موناکو برای جذب کیلیان امباپه طی هفته گذشته پیشرفت خوبی داشته و لوس بلانکوس نسبت به جذب این بازیکن خوشبین است اما قبل از انتقال او گرت بیل باید به فروش برسد چرا که زیدان معتقد است حضور BBC با امباپه سازگار نیست.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، موناکو برای فروش ستاره خود 190 میلیون یورو درخواست کرده اما رئال مادرید مایل است تا این مبلغ را کاهش داده و به جای آن بند های متغییر بیشتری در قرارداد او بگنجاند که در حدود 150 میلیون یورو به اضافه 30 میلیون یورو متغییر است و هر دو باشگاه می خواهند هرچه سریع تر به توافق دست یافته و سایر جزئیات بعد از آن مورد بحث قرار بگیرد.

برای مثال در صورتی که امباپه برنده توپ طلا شود، رئال مادرید باید 25 میلیون یورو به موناکو پرداخت کند و این مبلغ بیش از حد برای تیم پایتخت نشین زیاد و گران است. در آخرین جلسه ای که زیدان و فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچر در لوس آنجلس داشتند، مربی فرانسوی ایده و درخواست خود برای خرید مهاجم فرانسوی را تصدیق کرده است.

با وجود جدایی موراتا، زیدان 4 مهاجم تراز اول مثل کریستیانو، بنزما و بیل در تیمش نمی خواهد چرا که قصد دارد نقش مهمی در اختیار بازیکنانی چون ایسکو و آسنسیو نیز قرار دهد. به نظر زیدان جوی خوب در ترکیب تیم برای دستیابی به اهداف مهم و اساسی است. به همین خاطر هم اجازه جدایی خامس صادر شد.

به این ترتیب باید یکی از اضلاع مثلث BBC به فروش برسند و با توجه به مشکلات مصدومیت متعدد بیل، ستاره ولزی برای فروش انتخاب شده است. با جدایی بیل، جا برای خرید مهاجم آینده دار و جوان موناکو نیز باز و فراهم می شود. او شک و تردید هایی در مورد فرصت بازی کافی در سانتیاگو برنابئو دارد اما مشخصاً ترجیح می دهد که راهی رئال مادرید شود و حتی به توافق شفاهی با مدیران مادرید هم دست یافته است.

بنابراین رئال مادرید مبلغی نزدیک به 100 میلیون یورو برای فروش بیل تعیین کرده و مذاکرات خود با برخی باشگاه های انگلیسی را آغاز کرده است. منچستر یونایتد تیمی است که بیشترین علاقه را به جذب بیل نشان داده اما چلسی هم بی میل نیست. با اینحال، خود بازیکن در مصاحبه اخیرش با Marca اعلام کرد که هدف اصلی او موفقیت و ادامه حضور در سانتیاگو برنابئو است. اما حقیقت این است که شرایط در حال تغییر می باشد و بیل کم کم احتمال بازگشت به لیگ جزیره را هم در نظر می گیرد و می داند که مصدومیت های متعدد و گاه و بی گاه او طی 4 سال حضور در رئال مادرید مانع از حضور ثابت و مرتب او در ترکیب تیم شده است.

1771