نتایج هفته دوم پرسپولیس و تراکتورسازی در ادوار گذشته؛ شکست های 2 گله پرسپولیس در خارج از خانه

نتایج هفته دوم پرسپولیس و تراکتورسازی در ادوار گذشته؛ شکست های 2 گله پرسپولیس در خارج از خانه

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در حالی به مصاف هم می روند که شرایط کاملاً متفاوتی از یکدیگر دارند.

به گزارش وب سایت نود، پرسپولیس در هفته دوم در ادوار گذشته نتایج عملکرد متوسطی داشته؛ این تیم 6 برد، 5 مساوی و 5 باخت را در دومین بازی خود در ادوار گذشته کسب کرده است. 17 گل سهم پرسپولیس و 15 گل هم سهم تیم های حریف بوده است.

در این دیدارها، پرسپولیس در هفت دوره خارج از خانه به میدان رفت که در این بازیها 4 باخت و یک مساوی و 2 برد حاصل کار این تیم بوده است. در هفت دوره ای که پرسپولیس خارج از خانه به میدان رفته، 5 بار گلزنی کرده و 8 بار دروازه این تیم باز شده است. همه باخت های خارج از خانه سرخپوشان با 2 گل رقم خورده و نکته جالب توجه اینکه پرسپولیس در بازی های خارج از خانه در هفته دوم، هیچگاه بیش از یک گل به حریفانش نزده است. بازی این هفته برابر تراکتورسازی، دومین تقابل دو تیم در هفته دوم لیگ برتر خواهد بود که محل برگزاری هر دو دیدار تبریز است.

تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر

تراکتورسازی طی 9 دوره ای که در لیگ برتر حضور داشته و در هفته دوم این رقابتها به میدان رفته، به نسبت عملکرد بهتری در مقایسه با پرسپولیس دارد. 3 برد، 5 مساوی و یک باخت حاصل کار این تیم تبریزی در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در ادوار مختلف بوده است؛ در بازی هایی که این تیم میزبان بوده، یک برد و یک باخت و دو تساوی به دست آورده. تنها باخت تراکتورسازی در هفته دوم به عنوان میزبان در مقابل حریف این هفته یعنی پرسپولیس رقم خورده.

2081