پیش بازی پارس جنوبی - پیکان: روز تاریخی جم

پیش بازی پارس جنوبی - پیکان: روز تاریخی جم

وبسایت رسمی برنامه نود - لیگ برتر به جم رسید.

جمعه 13 مرداد 96، هفته دوم لیگ برتر

پارس جنوبی جم - پیکان تهران

ساعت 21‏ ورزشگاه تختی جم

به گزارش وب سایت نود، فردا اتفاقی جدید در لیگ برتر رخ می دهد. برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، سوت آغاز یک دیدار لیگ برتر در شهر کوچک جم به صدا در می آید.

جم شهری کوچک در شرق استان بوشهر است. جمعیت این شهر حدود 20 هزار نفر است. جم در فاصله حدودا 65 کیلومتری عسلویه قرار دارد. به نظر می رسد تیم های پیکان باید در عسلویه اسکان پیدا کنند و روز بازی به طور زیمنی به جم بروند. همین مسائل باعث شده بود تا برخی تیم های از حضور در جم ابراز نارضایتی کنند. مسوولان سازمان لیگ رسما اعلام کردند بازی های پارس جنوبی در شهر جم و در ورزشگاه 12 هزار نفری این شهر برگزار می شود. پیکان اولین مسافر جم خواهد بود. پیکان یک پرواز حدودا 1300 کیلومتری به عسلویه خواهد داشت و بعد به جم خواهد رفت.

بدون شک مردم جم و شرق استان بوشهر منتظر فردا خواهند بود. پارس شروعی رویایی در لیگ برتر داشت و در بازی اول چهار بر یک گسترش فولاد را شکست داد. پارس در واقع کارش در لیگ برتر را با صدرنشینی آغاز کرد. تیمی که تا دو سال پیش حتی در لیگ دسته یک هم حضور داشت بلافاصله پس از حضور در لیگ یک لیگ برتری شد و فردا میزبان اولین دیدار لیگ برتری است. شاگردان مهدی تارتار انگیزه زیادی برای بازی فردا دارند. جم  در مقایسه با بیشتر شهرهای استان بوشهر، آب و هوایی معتدل تر دارد و بعید است شاگردان مجید جلالی از این بابت مشکلی داشته باشند.

پیکان در هفته اول مقابل پدیده یک-یک کرد و برای امتیاز گرفتن راهی جنوب کشور شده است.

نتایج بازی هفته اول:

گسترش فولاد یک- پارس جنوبی 4

پیکان یک- پدیده یک

جایگاه در فصل قبل:

پارس جنوبی: قهرمان لیگ یک

پیکان: ششم

جایگاه در پایان هفته اول:

پارس جنوبی:  با 3 امتیاز ششم

پیکان: با یک امتیاز نهم

بهترین گلزن:

پارس جنوبی: آلوس نانگ با 2 گل

پیکان: مرتضی آقاخان با یک گل

بهترین بازیکن:

پارس جنوبی: علی دشتی و آلوس نانگ(2)

پیکان: مرتضی آقاخان و بختیار رحمانی(2.5)

تیم داوری: روح الله شریفی – حسن یوسفی – محمد عطایی – کوپال ناظمی – ناظر: زاهد بحرینی

57189