نتایج عجیب ذوب آهن در برابر گسترش فولاد

نتایج عجیب ذوب آهن در برابر گسترش فولاد

ذوب آهنی ها در حالی در هفته دوم رقابت های لیگ هفدهم به مصاف گسترش فولاد تبریز می روند که تاکنون نتوانسته اند در مقابل این تیم طعم پیروزی را بچشند. 

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ذوب آهن و گسترش فولاد در تاریخ رقابت های لیگ برتر تاکنون 8 بار با یکدیگر روبه رو شدند اما نتیجه نهایی حاصل از این 8 بازی نکته عجیبی در خود دارد، ذوبی ها تاکنون موفق نشدند در برابر گسترش فولاد به برتری برسند و در مجموع بازی های خود در برابر این تیم به 3 شکست و 5 تساوی دست پیدا کردند. 

شاگردان قلعه نویی پس از تساوی در اولین دیدار خود در لیگ هفدهم، باید از بازی های هفته دوم به مصاف گسترش فولاد تبریز بروند دیداری که در فولادشهر و به میزبانی اصفهانی ها برگزار می شود. در تاریخ رقابت های بین این دو تیم تاکنون 4 بار ذوب آهن و گسترش فولاد در فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند و نکته جالب اینکه هر 4 دیدار این دو تیم با تساوی به پایان رسید، تساوی هایی که 3 بار نتیجه مشابه صفر بر صفر را در خود داشت و با این حساب 4 بازی این دو تیم در فولاد تنها 2 گل در خود داشت که سهم هر کدام از تیم ها 1 گل بود. 

اصفهانی ها و تبریزی ها در مجموع دیدارهای خود تاکنون 16 بار دروازه های یکدیگر را باز کردند که در این میان بازهم سهم تبریزی ها بیشتر بود چرا که 10 بار گلزنی کردند و در طرف مقابل نیز سبز قباها 6 بار موفق به این کار شدند.