شکست سنگین بایرن مقابل لیورپول و پیروزی اتلتیکو مقابل ناپولی در آئودی کاپ

شکست سنگین بایرن مقابل لیورپول و پیروزی اتلتیکو مقابل ناپولی در آئودی کاپ

وبسایت رسمی برنامه نود - سه شنبه شب دو دیدار دوستانه مهم میان 4 تیم باشگاهی بزرگ اروپا برگزار شد که طی آن بایرن مونیخ با هدایت کارلو آنچلوتی باز هم متحمل شکست سنگینی شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، از ساعت 20:20 امروز، تیم اتلتیکو مادرید در آئودی کاپ به مصاف ناپولی رفت که در نهایت بازی با پیروز 2-1 شاگردان سیمئونه پایان یافت.

1-2

ابتدا در دقیقه '56 خوزه کایخون روی ارسال خوب غلام از سمت چپ، با یک ضربه چکشی تماشایی دروازه اوبلاک را باز کرد؛ پیش از این هم اوبلاک یک ضربه پنالتی را از میلیک مهار کرده بود. با تعویض هایی که ناپولی در دقیقه '63 انجام داد، اتلتیکو نبض بازی را در دست گرفت و در دقیقه '72 فرناندو تورس با یک ضربه نمایشی زیبا با بیرون پای خود بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه '81 هم کرنر ارسالی کاراسکو با ضربه ویتو در دهانه دروازه به گل تبدیل شد تا اتلتیکو 2-1 پیش بیفتد. دیگو گودین در دقیقه '89 از بازی اخراج شد اما نتیجه دیگر تغییری نکرد.

در دیگر دیدار امشب که از تورنمنت 4 جانبه آئودی کاپ برگزار شد، تیم های لیورپول و بایرن مونیخ از ساعت 23:05 به مصاف هم رفتند و در نهایت باواریایی ها متحمل شکست سنگین 3-0 مقابل شاگردان کلوپ شدند.

  3-0

در دقیقه '7 سادیو مانه روی اشتباه تولیسو در میانه میدان توپ ربایی کرد و از سمت چپ به داخل محوطه نفوذ کرد و با ضربه ای محکم دروازه را باز کرد. در دقیقه '21 رناتو سانچز جایگزین تیاگو در ترکیب بایرن شد و در دقیقه '34 بایرن گل دوم را هم این بار از صلاح دریافت کرد. گل سوم لیورپول در دقیقه '83 و توسط استوریج از راه رسید؛ مهاجم انگلیسی در موقعیت تک به تک با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه اولریش را باز کرد.

1771