تیم رویایی هفته اول فوتبال فانتزی

تیم رویایی هفته اول فوتبال فانتزی

وبسایت رسمی برنامه نود - با پابان هفته اول لیگ، بازیکنانی که بیشترین امتیاز را در این هفته فوتبال فانتزی کسب کردند مشخص شد و با قرار دادن این بازیکنان در کنار هم ، تیم رویایی هفته تشکیل و معلوم  شد حداکثر امتیازی که کاربران می توانستند کسب کنند چقدر است.

دروازه بان: وحید شیخ ویسی

دروازه بان استقلال خوزستان به همراه دو دروازه بان دیگر (بیرانوند و سالاری) موفق به کلین شیت در این هفته شدند با این تفاوت که شیخ ویسی به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد و با 9 امتیاز عنوان پر امتیازترین دروازه بان هفته را از آن خود ساخت.

مدافعین:فرشاد محمدی مهر،محمد نصرتی، شجاع خلیل زاده

سه مدافع امتیاز آور این هفته ، سه مدافع گلزن هستند هر چند که محمدی مهر و نصرتی موفق به کلین شیت نشدند و مجموعا 8 امتیاز کسب کردند ولی شجاع خلیل زاده به جز این، 4 امتیاز به خاطر کلین شیت و 3 امتیاز بابت انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین گرفت و مجموعا با 15 امتیاز،امتیازآورترین بازیکن هفته شد.با انتخاب این بازیکن به عنوان کاپیتان، امتیازات شجاع به عدد 30 می رسد.

هافبکها:وحید امیری،جاسم کرار،ربیع عطایا،حسین پاپی

ربیع عطایا هافبک لبنانی ذوب آهن با یک گل و یک پاس گل و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین با 12 امتیاز،امتیازآورترین هافبک هفته شد هر چند که اگر این بازیکن بیش از 60 دقیقه در زمین حضور داشت یک امتیاز به امتیازاتش اضافه می شد.پس از عطایا ، جاسم کرار قرار دارد که با گلزنی،کلین شیت و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین 11 امتیاز گرفت.حسین پاپی و وحید امیری نیز با 8 امتیاز دیگر هافبکهای تیم منتخب هستند.

مهاجمین:آلویز نانگ، عیسی آل کثیر، مرتضی آقاخان

آلویز نانگ آقای گل هفته اول با 2 گلی که به ثمر رساند و کسب عنوان بهترین بازیکن زمین و از دست دادن یک پنالتی 11 امتیاز کسب کرد.اگر این بازیکن موفق به گل کردن پنالتی می شد امتیاز این بازیکن به عدد جالب 17 می رسید. در کنار نانگ ، عیسی آل کثیر مهاجم نفت با زدن یک گل و گرفتن یک پنالتی و عنوان بهترین بازیکن زمین دیگر بازیکن 11 امتیازی هفته است.مرتضی آقاخان با 9 امتیاز ضلع سوم مثلث هجومی تیم رویایی هفته اول فوتبال فانتزی است .

جمع قیمت بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی 73 واحد است و کاربر بودجه لازم برای انتخاب بازیکن ذخیره را نیز دارد.مجموع امتیازات بازیکنان ذکر شده 125 امتیاز است و اگر کاربری این ترکیب را برای هفته اول انتخاب می کرد موفق به کسب حداکثر امتیاز ممکن می شد.لازم به توضیح است که بیشترین امتیازی که کاربران در هفته اول گرفتند 84 امتیاز است.

60610