پرطرفدارترین بازیکنان در فوتبال فانتزی چه بازیکنانی هستند؟

پرطرفدارترین بازیکنان در فوتبال فانتزی چه بازیکنانی هستند؟

وبسایت رسمی برنامه نود - با شروع دوباره لیگ ، فصل جدید فوتبال فانتزی با همان هیجان و حساسیتهای خاص خود آغاز شد.فوتبال فانتزی بستر مناسبی ارائه می دهد که میزان علاقه کاربران به بازیکنان با توجه به توانمندیهای آنها سنجیده می شود. در آغاز لیگ 25 بازیکن پرطرفدار بین کاربران و فوتبال فانتزی وب سایت برنامه نود بررسی شده است.

علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان با کلین شیتهای متعدد خود در فصل گذشته بیش از هر بازیکنی اعتماد کاربران را به خود جلب کرده است و 51 درصد کاربران این بازیکن را در ترکیب اصلی خود قرار دادند.پس از بیرانوند مهدی طارمی قراردارد.آقای گل دو فصل اخیر هر چند که با قیمت12.5 واحد گرانترین بازیکن این فصل فانتزی محسوب می شود ولی با این حال در رده دوم پر طرفدارترین بازیکنان قرار گرفته است.

ربته سوم با فاصله نسبتا زیادی نسبت به دو نفر اول ، متعلق به پژمان منتظری است که پر طرفدارترین بازیکن آبی پوش در بین کاربران فانتزی است که نشان می دهد پس از چند سال دوری از استقلال همچنان چهره مورد اعتماد محسوب می شود و 39 درصد کاربران او را در ترکیب خود قرار دادند .

پس از 4 چهره سرخابی، مهدی ترابی پرطرفدارترین بازیکنی است که در دو تیم محبوب پایتخت حضور ندارد و علیرغم اینکه که قسمت بیشتر فصل گذشته را به خاطر مصدومیت از دست داد در 30 درصد تیمهای کاربران حضور دارد.مهدی رحمتی که فصل گذشته اکثرا بین 5 چهره پرطرفدار ، در طول فصل بود این فصل در رده هشتم قرار گرفته است.

رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن در رده بیست و یکم لیست پرطرفدارترینها قرار گرفته است و پست دروازه بانی در انحصار سه دروازه بان یعنی  علیرضا بیرانوند، مهدی رحمتی و رشید مظاهری است که مجموعا 94 درصد کابران از این سه دروازه بان استفاده کرده اند و بقیه دروازه بانهای اصلی لیگ کلا ٌ تنها توسط 6 درصد کاربران انتخاب شده است.تعجب برانگیزترین بازیکن حاضر در این لیست سامان آقازمانی است که در یکی دو فصل گذشته در سطح اول فوتبال ایران حضور نداشته و قبل از آن هم چهره چندان موفقی نبود در رده بیست و سوم لیست پرطرفدارترینها قرار گرفته است.حضور ساسان انصاری ، امتیازآورترین بازیکن فوتبال فانتزی در فصل گذشته در رده بیست و پنجم این لیست تا حد زیادی سوال برانگیز است.ولی محرومیت سه جلسه ای این بازیکن در آغاز لیگ این رتبه را توجیه پذیر می کند.

پرسپولیس با داشتن 5 بازیکن در فهرست پر طرفدارترینها بیشترین نماینده را دارد ولی بر خلاف انتظار پس از پرسپولیس دیگر تیم  پایتخت یعنی استقلال قرار ندارد و این ذوب آهن است که با 4 بازیکن در رده دوم قرار دارد و پس از آن استقلال،سپاهان و سایپا با 3 نماینده قرار دارند. حال باید دید با ادامه لیگ این لیست دچار چه تغییراتی می شود.

60610