معرفی برترین های فوتبال ایران در فصل 95-96 ؛ برترین های دسته یک و فوتبال ساحلی

معرفی برترین های فوتبال ایران در فصل 95-96 ؛ برترین های دسته یک و فوتبال ساحلی

وبسایت رسمی برنامه نود - شب گذشته (یکشنبه) برج میلاد تهران میزبان مراسم انتخاب برترین فوتبال ایران در فصل 96-95 بود که با معرفی برترین های بخش های مختلف به پایان رسید.

به گزارش وب سایت نود، در ادامه به معرفی نفرات برگزیده بخش های مختلف فوتبال ایران (به جز لیگ برتر) می پردازیم.

محمد احمدزاده؛ بهترین بازیکن لیگ ساحلی ایران

مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فصل درخشانی را پشت سر گذاشت. احمدزاده هم در رده باشگاهی و هم در بازی های تیم ملی فوق العاده بود. اوج درخشش محمد احمدزاده در رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 باهاما به نمایش درآمد؛ رقابت هایی که تیم ملی فوتبال ساحلی موفق شد به لطف درخشش و گلزنی های احمدزاده به مقام سوم جهان دست یابد. در پایان این بازیها احمدزاده به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی فوتبال ساحلی انتخاب شد.

پیمان حسینی؛ بهترین دروازه بان فوتبال ساحلی

دروازه بان تیم ملی ساحلی هم سال بسیار خوبی را سپری کرد. پیمان حسینی که در رقابت های جام جهانی زننده اولین گل این رقابتها بود، در دیدارهای تیم ملی درخشش فراتر از حد انتظاری داشت و یکی از عوامل اصلی در کسب موفقیت های تیم ملی بود. اوج درخشش حسینی در مرحله یک چهارم نهایی برابر سوئیس بود که بارها با واکنش های استثنایی خود، تک گل برتری ایران را حفظ کرد و ایران راهی مرحله بعدی شد. در پایان مسابقات پیمان حسینی به عنوان بهترین دروازه بان جام جهانی انتخاب شد.

عکس یادگاری برترین های لیگ فوتبال ساحلی و جام جهانی فوتبال ساحلی در حاشیه مراسم انتخاب برترینها

مهدی قائدی؛ پدیده لیگ یک

پدیده رقابت های لیگ دسته اول مزد عملکرد درخشان خود را با انتقال به استقلال تهران در لیگ برتر هفدهم گرفت. ستاره ریزنقش بوشهری بازیکن سرعتی و تکنیکی است که با وجود جثه کوچکی که دارد، فصل گذشته پا به پای بازیکنان نامی و مطرح در لیگ دسته اول آنقدر خوب بود و در بازی های ایرانجوان درخشید که پیش از پایان رقابت های لیگ، هر دو تیم استقلال و پرسپولیس سخت به دنبال جذب او بودند که در این میان استقلال زودتر دست به کار شد و این بازیکن 17 ساله را به خدمت گرفت.

محمد عباس زاده؛ بهترین گلزن و بهترین بازیکن لیگ دسته اول

ابتدای فصل قول به ثمر رساندن 24 گل به یاد هادی نوروزی را داده بود و در آخرین بازی فصل هم به وعده خود عمل کرد. عباس زاده که پیش از این سابقه بازی در پرسپولیس را هم داشته، در این مراسم جایزه خود را از دست دو هوادار وفادار نساجی قائمشهر دریافت کرد. عباس زاده در این فصل به سایپا پیوست تا بار دیگر زیر نظر علی دایی بازی کند.

پارس جنوبی جم؛ بهترین تیم لیگ دسته اول در فصل 96-95

پارس جنوبی جم تیم شایسته و باثبات فصل گذشته لیگ دسته اول که با قهرمانی در لیگ دسته اول توانست به لیگ برتر صعود کند، به عنوان بهترین تیم انتخاب شد و مدیر عامل این تیم جایزه بهترین تیم فصل گذشته را دریافت کرد. 

مهدی تارتار؛ بهترین سرمربی در فصل 96-95

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم در رقابت های فصل گذشته لیگ دسته اول، به دلیل کسب نتایج خوب، قهرمانی در رقابت های لیگ دسته اول و صعود به مسابقات لیگ برتر، به عنوان برترین سرمربی فصل گذشته انتخاب شد.

فولاد خوزستان؛ بهترین باشگاه در تیم های رده های پایه

فولاد خوزستان که از آکادمی فوتبال مجهز و استانداردی برخوردار است، هر ساله بازیکنان و ستاره های زیادی را به فوتبال خوزستان و ایران معرفی می کند. این باشگاه که در زمینه پشتوانه سازی بازیکنان عملکرد بسیار خوبی دارد، مزد زحمات و تلاش خود را گرفت و به عنوان بهترین باشگاه در تیم های رده های پایه برگزیده شد.

 2081