گزارش ویژه؛ داستان واقعی عکس عجیب تیم ملی کاراته چه بود؟

گزارش ویژه؛ داستان واقعی عکس عجیب تیم ملی کاراته چه بود؟

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالی که کاراته ایران در هفته‌های اخیر با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های جهانی کاراته موجب شور و شعف در جامعه ورزش ایران شده است اما امروز(یکشنبه) انتشار عکس زیر باعث سوءتفاهماتی شده است.

به گزارش سایت نود، خبرگزاری تسنیم نوشت:

با توجه به عکس‌های منتشر شده از ملی‌پوشان کارته در هتل محل اقامت‌شان و اعلام رضایت آنها از نحوه حضور در بازی‌های جهانی به نظر می‌رسد کسانی که این عکس را منتشر کردند به دنبال تسویه حساب شخصی با فدراسیون و مسئولان این رشته هستند و به هیچ وجه اهداف خیرخواهانه‌ای ندارند.

در حالی که این روزها کاراته ایران برخلاف گذشته روزهای آرامی سپری می‌کند و این آرامش نیز به تیم ملی جهت اقتدار در کاراته آسیا و جهان منتقل شده است اما هنوز هستند کسانی که با اقدامات غیراخلاقی به دنبال ایجاد حاشیه برای این رشته هستند. کسانی که موفقیت‌های کاراته ایران باعث به خطر افتادن جایگاه آنها شده است و تنها راه زیر سوال بردن موفقیت‌های فدراسیون کاراته را نیز ایجاد حاشیه‌های کودکانه برای این رشته می‌دانند.

حمیده عباسعلی، کاپیتان تیم ملی بانوان کاراته در واکنش به عکس منتشر شده از تیم‌ ‌ملی کاراته در بازی‌های جهانی لهستان به سایت کمیته ملی المپیک گفت: چون باید از پایتخت لهستان به شهر محل برگزاری بازیها می‌رفتیم، تنها مسیر ممکن استفاده از قطار بود و چاره دیگری وجود نداشت و باید منتظر رسیدن قطار می‌شدیم. زمانی که ما وارد دهکده بازی‌ها شدیم، محل اسکانی که برای ورزشکاران قرار داده بودند، محیط مناسبی نبود و همان شب آقای آشوری هتلی را برای ملی‌پوشان در نظر گرفت که بسیار عالی بود و واقعا زمانی که ملی‌پوشان سایر کشورها عکس هتل ما را دیدند گفتند که ای کاش ما نیز در این هتل حضور داشتیم. این عکسی که منتشر شده است به دلیل این که ما سفر طولانی را در پیش داشتیم و ملی‌پوشان خسته بودند یک وقفه چند ساعته در ایستگاه قطار داشتیم و حقیقت ماجرا این چیزی نیست که در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر شده است. شرایط ما در لهستان خوب بود.