گواردیولا: این بهترین نمایش ما بود؛ آینده نصری به خودش بستگی دارد

گواردیولا: این بهترین نمایش ما بود؛ آینده نصری به خودش بستگی دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچسترسیتی اذعان کرده آینده هافبک فرانسوی این تیم به خودش بستگی دارد. 

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا پس از پیروزی ۳-۰ منچسترسیتی مقابل تاتنهام در دیداری دوستانه عنوان کرد آینده سمیر نصری به خودش بستگی دارد و این بازیکن به احتمال زیاد از منچسترسیتی جدا خواهد شد. 

گواردیولا به نقل از Sky Sports به خبرنگاران گفته:

ما فصل پیش می خواستیم نصری را نگه داریم اما او تصمیم گرفت به سویا برود. من دوست دارم با بازیکنانی که تمایل دارند اینجا بمانند کار کنم. نصری از شرایط آگاه است و می داند ما هافبک های زیادی داریم. او باید با مدیربرنامه هایش صحبت کند و درباره آینده اش تصمیم بگیرد. اگر اینجا بماند ما مثل بقیه بازیکنان از او مراقبت می کنیم. هنوز منتظر نمایش بدی از سوی نصری در این بازی های دوستانه هستم. او توانایی های مخصوص به خود را دارد. فکر می کنم ایهیناچو به لسترسیتی می رود. باید ببینیم چه پیش می آید اما اگر این اتفاق رخ ندهد پیش ما باقی می ماند. 

گواردیولا همچنین درباره پیروزی تیمش گفت:

در فصل پیش هیچ وقت نتوانستیم مثل این بازی برای ۹۰ دقیقه تیم برتر میدان باشیم. نباید فراموش کنیم که مقابل چه تیمی بازی کردیم. تاتنهام با آلدروایرلد، فرتونگن، اریکسن، کین، لوریس و یکی از بازیکنان مورد علاقه من به نام دله آلی بازی کرد. تاتنهام فصل پیش دوم شد و در اکثر مقاطع فصل بهترین بازی را در انگلیس ارائه کرد. البته که این بازی پیش فصل بود اما در فصل پیش هیچ وقت با این کیفیت بازی نکردیم. 

۲۰۳۱