پاریسن ژرمن برای به خدمت گرفتن نیمار دی ماریا و چند بازیکن دیگر خود را به فروش خواهد رساند

پاریسن ژرمن برای به خدمت گرفتن نیمار دی ماریا و چند بازیکن دیگر خود را به فروش خواهد رساند

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه فرانسوی برای اینکه قوانین مالی را زیر پا نگذارد می خواهد دی ماریا، ماتوئیدی و لوکاس مورا را به فروش برساند.

به گزارش وبسایت نود، پاریسن ژرمن در تلاش است تا با پرداخت رقم فسخ قرارداد نیمار این بازیکن را به خدمت بگیرد و بدین ترتیب علاوه بر 222 میلیون یورویی که این باشگاه باید بپردازد باید 70 میلیون یوروی دیگر نیز به عنوان مالیات این قرارداد بپردازد. از طرفی با توجه به این که بارسا عقب نخواهد نشست و تنها در صورتی نیمار را به فروش خواهد رساند که رقم فسخ قرارداد او پرداخت شود شرایط پاریسی ها دشوار شده است. با این وجود پاریسی ها در نظر دارند تا دی ماریا، لوکاس مورا و ماتوئیدی را نیز در قرار داد پیشنهادی خود به بارسلونا ارائه دهند تا بدین ترتیب بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد.

از طرفی جوزپ ماریا بارتومئو نیز اعلام کرده بود بارسا از موضع خود عقب نخواهد نشست و تنها در صورت دریافت رقم فسخ قرارداد او این بازیکن را به فروش می رساند. همچنین مشاور ارشد بارسا، رومن گومز پونتی نیز اخیرا اعلام کرده است که این باشگاه علاقه ای ندارد تا هیچ گونه مذاکره ای در خصوص فروش نیمار انجام دهد.

1899