پارس جنوبی به صدرنشینی و قهرمانی عادت دارد

پارس جنوبی به صدرنشینی و قهرمانی عادت دارد

پارس جنوبی با توجه به پیروزی پرگل در هفته اول اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد تا بلندپروازی آنها بعد از قهرمانی در لیگ دسته اول و دسته دوم همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، میثم تیموری، مدافع سمت چپ پارس جنوبی مدعی است این تیم بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم، با روحیه و انگیزه بالایی در لیگ برتر حاضر شده و این صدرنشینی‌ها برای آنها عجیب نیست.

تیموری بعد از پیروزی پرگل تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و همانطور که برای برد به زمین رفته بودیم دست پر خارج شدیم. البته نه ما و نه تیم حریف فکر چنین نتیجه‌ پرگلی را نمی‌کردیم و کمی غافلگیرکننده بود.

وی افزود: شرایط بازی وقتی داور برای حریف پنالتی گرفت و گل خوردیم سخت شد و وقتی پنالتی ما هم از دست رفت به کل نا امید شده بودیم ولی با پنالتی بعدی و مساوی شدن به بازی برگشتیم و توانستیم با یک نتیجه خوب به پیروزی برسیم.

مدافع چپ پارس‌جم در مورد صدرنشینی تیمش گفت: ما فصل گذشته هم صدرنشین و قهرمان لیگ یک بودیم و به صدرنشینی عادت داریم. هر بار به جدول نگاه می‌کنم و می‌بینم در صدرجدول قرار داریم خوشحال می‌شوم و امیدوارم این رتبه را بتوانیم حفظ کنیم.

تیموری در مورد اینکه پرسپولیس و دیگر تیم‌های مدعی مطمئنا اجازه تداوم این شرایط را به پارس نخواهند داد گفت: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و کسی فکرش را نمی‌کرد استقلال خوزستانی که فصل قبلش در حال سقوط بود قهرمان شود. ما هم به امید خدا صدر را حفظ می‌کنیم و نمی‌گذاریم پرسپولیس به آن برسد.