برتری پارس جنوبی مقابل گسترش فولاد در پایان نیمه اول

برتری پارس جنوبی مقابل گسترش فولاد در پایان نیمه اول

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم میهمان مقابل گستزش فولاد تبریز در نیمه اول به برتری رسید. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های گسترش فولاد تبریز و پارس جنوبی جم از ساعت 20 امروز در هفته نخست رقابت های لیگ برتر به مصاف یک دیگر رفته اند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان در جریان است.

رضا خالقی فر در دقیقه 2 از روی نقطه پنالتی برای گسترش فولاد و فرشاد محمدی در دقیقه 25 و آلویس نانگ در دقیقه 44 برای پارس جنوبی جم گلزنی کردند.

نانگ در دقیقه 14 این دیدار نیز از روی نقطه پنالتی صاحب موقعیت حساس شده بود که ضربه این بازیکن، توپ را تبدیل به گل نکرد. 

کمتر از 500 نفر در ورزشگاه حضور دارند.

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، درگان ژارکویچ، امین حاجم محمدی، احمدرضا زنده روح، کاخا کاخبر شویلی، رضا خالقی فر، علیرضا ارجمندیان، علیرضا نقی زاده، میلاد شیخ فخر الدینی و مسعود ابراهیم زاده

ترکیب پارس جنوبی جم: محسن فروزان، مجتبی لطفی، ایمان سلیمی، علی دشتی، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی، میثم تیموری، میثم نقی زاده، فرشاد سالاروند، آلویس نانگ و فرشاد محمدی مهر

شرح گل ها:

گل گسترش فولاد: مدافع تیم پارس جنوبی در دقیقه 1 این دیدار روی علیرضا ارجمندیان خطا کرده و این موضوع باعث شد تا داور پنالتی به سود میزبان اعلام کند. در ادامه رضا خالقی فر از روی نقطه پنالتی توانست توپ را بر خلاف جهت حرکت فروزان به سمت دروازه پارس جنوبی ارسال کرده و اولین گل تیمش در فصل جدید رقابت های لیگ برتر را به قمر برساند.

گل اول پارس جنوبی جم: مسعود ابراهیم زاده در دقیقه 25 این دیدار بر روی نقی زاده خطا کرده و باعث شد تا داور این دیدار اعلام ضربه پنالتی کند. فرشاد محمدی مهر در ادامه توانسته با ضربه محکم گل اول تیمش را به ثمر برساند.

گل دوم پارس جنوبی جم: ابراهیمی صالحی در دقیقه 44 این دیدار از سمت چپ زمین مسابقه توپ را به روی دروازه تیم میزبان اراسل کرده و در ادامه آلویس نانگ با شوت زیبا توانست دروازه دخسوس را باز کند. 

20441