نیمار در بارسلونا به آخر خط رسیده؟ درگیری ستاره برزیلی در تمرینات آبی و اناری‌ها

نیمار در بارسلونا به آخر خط رسیده؟ درگیری ستاره برزیلی در تمرینات آبی و اناری‌ها

وبسایت رسمی برنامه نود - نیمار در تمرینات بارسلونا با یکی از هم تیمی هایش درگیر شده است.

به گزارش وبسایت نود، در حالی که صحبت های زیادی درباره انتقال نیمار به پاریسن ژرمن مطرح می شود، این ستاره برزیلی در تمرین اخیر این تیم، با یکی از هم تیمی هایش درگیر شده است.

بارسلونا که در دیدار اخیر خود در اینترنشنال چمپیونزکاپ با گل نیمار مقابل منچستریونایتد پیروز شد، اکنون در میامی حضور دارد و در سومین بازی خود در آمریکا، به مصاف رئال مادرید می رود. اما در تمرین اخیر بارسلونا، در یک صحنه نیمار با یکی از بازیکنان بارسلونا ( که گفته می شود آن بازیکن سمدو بوده است) درگیر شده و دو طرف با هم برخورد داشتند که در نهایت با وساطت بوسکتس، ماجرا به پایان رسید.

اما دقایقی بعد، نیمار با عصبانیت کاور تمرینی را از تن درآورد و زمین تمرین را ترک کرد. این حرکت نیمار به خوبی نشان دهنده آن است که او تمایل زیادی برای ترک بارسلونا دارد.

ESPN هم روز گذشته مدعی شده بود که نیمار بعد از انجام سومین بازی بارسلونا در تور پیش فصل در آمریکا که مقابل رئال مادرید خواهد بود، همراه سایر بازیکنان به بارسلون برنخواهد گشت. طبق اعلام این منبع، قرار است نیمار برای حضور در یک برنامه تبلیغاتی تحت نظر باشگاه بارسلونا و کمپانی نایک، راهی چین شود و او مستقیماً از امریکا راهی آسیا خواهد شد.

البته این منبع مدعی شده است که نیمار بعد از سفرش به چین، احتمالاً راهی کمپ پاریسن ژرمن می شود تا مذاکراتش را با تیم پاریسی ادامه دهد.

1878