رسیدن به رکوردی دست نیافتنی برای آقای کلین شیت دور از دسترس نیست

رسیدن به رکوردی دست نیافتنی برای آقای کلین شیت دور از دسترس نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس که فصل گذشته آمار بسیار خوبی در درون دروازه پرسپولیس از خود به جا گذاشت، فصل جدید لیگ برتر را هم با ثبت اولین کلین شیت آغاز کرد.

به گزارش وب سایت نود، مرد شماره یک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پس از پایان لیگ شانزدهم در رقابت های مختلفی به میدان رفت و آخرین بازی او روز گذشته (پنج شنبه) در هفته اول لیگ هفدهم بود. بیرانوند در دیدار برابر فولاد خوزستان موفق شد پنجمین بازی متوالی (در تمامی رقابتها) را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و کلین شیت کند.

بیرانوند پس از پایان لیگ شانزدهم تا کنون در این پنج بازی به صورت متوالی کلین شیت کرده؛ دیدارهای رفت و برگشت برابر لخویا قطر در لیگ قهرمانان آسیا، دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان در رقابت های انتخابی جام جهانی، دیدار سوپرجام ایران و سرانجام دیدار برابر فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر هفدهم. بیرانوند اگر با همین روند ادامه دهد، با توجه به خط دفاعی مستحکم و منسجمی که در کنار او بازی می کند، می تواند آمار کلین شیت خود را به سرعت افزایش داده و احتمالاً خیلی زودتر از حد انتظار رکوردی فوق العاده در تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند.