تلگراف؛ با تغییر موضع رئال مادرید، منچستریونایتد به جذب گرت بیل امیدوار شده است

تلگراف؛ با تغییر موضع رئال مادرید، منچستریونایتد به جذب گرت بیل امیدوار شده است

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد احتمال دارد برای جذب گرت بیل وارد عمل شود.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف در جدیدترین گزارش خود نوشته با توجه به تغییر موضع رئال مادرید، ممکن است منچستریونایتد برای جذب گرت بیل وارد عمل شود. ماجرا از اینجا نشات می گیرد که زیدان در تازه ترین مصاحبه اش عنوان کرده تضمینی نیست که مثلث BBC تا پایان تابستان، هر سه در برنابئو بمانند. این در شرایطی است که رئال مادرید در حال تلاش برای جذب امباپه است و به نظر می آید مادریدی ها قصد دارند با توجه به مبلغ پرداختی 161 میلیون پوندی برای جذب امباپه، بیل را به فروش برسانند.

علاقه منچستریونایتد به جذب بیل موضوع تازه ای نیست. یونایتد یک بار در سال 2007 برای خرید وی تلاش کرد ولی او راهی تاتنهام شد، پیش از پیوستن وی به رئال مادرید نیز، یونایتد پیشنهادی ارائه کرد که به نتیجه منجر نشد و در طی سال های اخیر نیز، همواره وودوارد از جذب این ستاره استقبال کرده است. حالا به نظر می آید شرایط برای یونایتد مهیاتر از قبل شده است.

در عین حال، اگرچه به نظر می رسد انتقال ماتیچ به الدترافورد خیلی دور از دسترس نیست، ولی اولویت مورینیو همچنان جذب وینگر است و آن ها در تلاش برای خرید پریشیچ، به جایی نرسیده اند، شاید حالا مورینیو تغییر موضع دهد و برای خرید بیل وارد عمل شود.

1878