آغاز مسابقه بزرگ پیش بینی لیگ برتر نود/ پیش بینی کنید، جایزه ببرید!

آغاز مسابقه بزرگ پیش بینی لیگ برتر نود/ پیش بینی کنید، جایزه ببرید!

وبسایت رسمی برنامه نود - با توجه به اینکه لیگ برتر از روز پنجشنبه پنجم مرداد آغاز می شود، بخش مسابقه نود برای رقابتهای امسال فعال و آماده شده و کاربران سایت برنامه می توانند درست مثل سال گذشته در مسابقه پیش بینی نود شرکت کنند.

به گزارش سایت نود، کاربران سایت می توانند با کلیک کردن روی لینک پیش بینی مسابقات و ورود به سیستم در مسابقه هفته های مختلف لیگ برتر شرکت کنند. در صورت داشتن ایمیل و کلمه عبور که سال گذشته ایجاد کرده اند، می توانند در مسابقه پیش بینی هفته اول شرکت کنند و در صورتی که کلمه عبور خودشان را فراموش کرده اند، روی بخش «کلمه عبور را فراموش کرده ام» کلیک کنید.

در صورتی که کابر جدید سایت هستید با ثبت نام در لینک «ایجاد حساب کاربری» برایتان ایمیل فعالسازی ارسال می شود وپس از فعال سازی ایمیل و کلمه عبور می توانید در مسابقه پیش بینی سایت برنامه نود شرکت کنید.

بر اساس روالی که دو سال گذشته هم بوده است، هر هفته نفراتی که بیشترین امتیاز را بگیرند اعلام می شوند و در پایان به برنده کل که مجموع امتیازهایش ازهمه شرکت کنندگان بیشتر باشد، یک جایزه نفیس و ویژه که به موقع اعلام می شود، اعطا خواهد شد.

شرکت در مسابقه پیش بینی لیگ برتر نود را فراموش نکنید، شاید شما بتوانید هر هفته نفر برتر باشید و در نهایت برنده جایزه نفیس و ویژه پایان فصل باشید! البته فراموش نکنید که تا لحظه آغاز هر بازی می توانید پیش بینی تان را در سایت درج کنید اما به محض اینکه بازی شروع شد و سوت آغاز بازی به صدا درآمد، دیگر امکان شرکت در مسابقه وجود ندارد.

نحوه محاسبه امتیازها:

پیش بینی درست نتیجه بازی و تعداد گلها۱۰ امتیاز

پیش بینی درست تفاضل گل ۷ امتیاز

پیش بینی درست برنده یا بازنده مسابقه ۵ امتیاز

پیش بینی اشتباه هر مسابقه ۲ امتیاز

لازم به توضیح است که با به پایان رسیدن مسابقات هفته جاری، پیش بینی مسابقات هفته بعد فعال می شود.

ورود به قسمت پیش بینی(کلیک کنید)

همچنین کاربران سایت نود می توانند از طریق به روز رسانی اپلیکیشن نود به نسخه جدید (۳.۰.۰) بازی تیم محبوب خود را سریع‌تر پیش‌بینی کنند و هر هفته‌ی لیگ با نودی‌ها رقابت کنند .دقت کنید که تنها در صورت به روز رسانی اپلیکیشن نود از لینک های زیر می توانید در مسابقه پیش بینی لیگ برتر 96-97 شرکت کنید:

لینک دانلود اپلیکیشن در IOS

لینک دانلود اپلیکیشن در کافه بازار

لینک دانلود اپلیکیشن در گوگل پلی

1140