پیش بازی سپاهان - سایپا: مچ اندازی پرسپولیسی‌های سابق

پیش بازی سپاهان - سایپا: مچ اندازی پرسپولیسی‌های سابق

وبسایت رسمی برنامه نود - دایی زمانی جانشین کرانچار شد.

جمعه 6 مرداد 96، هفته اول لیگ برتر

سپاهان اصفهان- سایپا تهران

ساعت 20:30‏ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

به گزارش وب سایت نود، یکی از مهم ترین بازی های هفته اول فردا در اصفهان برگزار می شود. سپاهان میزبان سایپا است. هر دو تیم خود را برای قهرمانی آماده می‌کنند.

 سپاهان در اواخر فصل گذشته کرانچار را جانشین ویسی کرد. همان موقع هم هدف این باشگاه لیگ هفدهم بود. سپاهان بدون سروصدا خود را برای لیگ هفدهم آماده کرد. کرانچار که یک بار سپاهان را به قهرمانی لیگ رسانده نشان داده مربی با برنامه ای است. کرانچار هم تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرده و همین موضوع کار او را سخت می کند. چند بازیکن از سپاهان رفتند که مهم ترین آنها احسان حاج صفی است. فرید بهزادی کریمی، شجاع خلیل‌زاده، طالب ریکانی، آرمین سهرابیان، موسی کولی بالی، جلال عبدی، محمد روشندل،سعید قائدی فر و سرور جپاروف دیگر خروجی های سپاهان اند.

 در آنسو سپاهان بازیکنانی مثل شاهین ثاقبی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، عزت الله پورقاز، ساسان انصاری، سعید آقایی و سه بازیکن خارجی جذب کرد. انصاری محروم است و نمی تواند این هفته بازی کند.

سپاهان با پنج قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر است و این فصل هم به قهرمانی فکر می کند.حریف فردای سپاهان هم خودش یکی از مدعیان لیگ است. سایپا با علی دایی خودش را مدعی می داند. سایپا فصل قبل فصل موفقی با حسین فرکی نداشت و حالا با علی دایی به دنبال افتخار است. دایی یک بار با سایپا قهرمان شده است. این تیم ترکیب سایپا را خیلی تغییر داده است. ابراهیم صادقی کاپیتان سابق سایپا بازنشسته شد. چندین بازیکن هم به تیم های دیگر رفتند. در آنسو بازگشت محمد اخباری مهم ترین انتقال سایپا محسوب می شود. طاها شریعتی، آرش رضاوند، محمد عباس زاده، رضا اسدی، رضا علیاری، دانیال ماهینی،محمد دانشگر، محمدحسین کنعانی زادگان و احمد مهدی زاده دیگر خریدهای دایی اند.

علی دایی و زلاتکو کرانچار هر دو زمانی سرمربی پرسپولیس بودند. دایی جانشین کرانچار شد.

ترکیب احتمالی سپاهان:

ترکیب احتمالی سایپا:

جایگاه در فصل قبل: سپاهان: پنجم، سایپا: سیزدهم.

تیم داوری: پیام حیدری، حسن ظهیری، سجاد طوری، علی صفایی، ناظر: علیرضا یزدانی

۵۷۱۸۹