معمای پیچیده آینده امباپه؛ رقابت رئال مادرید با منچستر سیتی، لیورپول و آرسنال

معمای پیچیده آینده امباپه؛ رقابت رئال مادرید با منچستر سیتی، لیورپول و آرسنال

وبسایت رسمی برنامه نود - روز گذشته خبر توافق رئال مادرید و موناکو برای انتقال امباپه با مبلغ 180 میلیون یورو در رسانه های اسپانیا منتشر شد اما در حال حاضر هیچ کدام از دو باشگاه به صورت رسمی خبری منتشر نکرده اند.

به گزارش وبسایت نود، موناکو پس از فروش مندی، برناردو سیلوا و باکایوکو می تواند با فروش امباپه یکی از مهمترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را رقم بزند و رکورد نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را ارتقا دهد.

رئال مادرید حاضر شده برای خرید امباپه 160 میلیون یورو نقد به علاوه 20 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد بپردازد. از سویی گواردیولا هم سخت در تلاش است تا پس از مندی و برناردو سیلوا یک صید دیگر از موناکو داشته باشد. قرارداد امباپه با موناکو تا 2019 اعتبار دارد و گواردیولا با وعده فیکس شدن می خواهد این بازیکن را از دست رئال بقاپد.

در حال حاضر موناکو سعی می کند که اخبار در مورد فروش امباپه را تکذیب کند اما این باشگاه می داند که با پول فروش این بازیکن می تواند ترکیبش را از نو بسازد و از سویی مشخص نیست که در تابستان آینده مشتریان امباپه در تابستان آینده هم این قدر سرسختانه به دنبال خرید او باشند.

در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی رئال مادرید برای خرید امباپه این است که در صورت انتقال به رئال حضورش در ترکیب قطعی نیست. به همین خاطر او انتظار دارد تا یکی از میان بنزما یا بیل فروخته شوند تا خیال او هم از بابت فیکس شدن راحت شود. این در حالیست که گواردیولا به او وعده فیکس شدن را داده است.  رئال به امباپه پیشنهاد داده تا انتقالش در این تابستان رسمی شود و پس از ان یک فصل به صورت قرضی در موناکو بماند اما این بازیکن این پیشنهاد را رد کرده و ترجیح می دهد که در همین تابستان به رئال مادرید ملحق شود.

لیورپول یکی دیگر از مشتریان امباپه است اما فقط در صورتی می توانند هزینه خرید وی را بپردازند که کوتینیو را با مبلغ قابل توجهی به پی اس جی یا بارسلونا بفروشند. پی اس جی که یکی دیگر از مشتریان مهاجم فرانسوی بود، در حال حاضر به سراغ نیمار رفته و به همین خاطر اصراری به خرید امباپه ندارد.  آرسنال هم به خرید ستاره 18 ساله موناکو امیدوار است و از نظر مالی مشکلی برای این انتقال ندارند اما امباپه ترجیح می دهد در تیمهایی بازی کند که شانس بیشتری برای قهرمانی در چمپیونزلیگ دارند.

1140