پیش بازی سیاه‌جامگان - ذوب‌آهن: قلعه‌نویی آماده جبران

پیش بازی سیاه‌جامگان - ذوب‌آهن: قلعه‌نویی آماده جبران

وبسایت رسمی برنامه نود - ذوب‌آهن می خواهد با قلعه‌نویی مدعی باشد.

پنجشنبه ۵ مرداد 96، هفته اول لیگ برتر

سیاه‌جامگان مشهد - ذوب‌آهن اصفهان

ساعت 20:45‏ ورزشگاه ثامن مشهد

به گزارش سایت نود، امیر قلعه‌نویی، پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر فصل قبل را با سومی به پایان برد. این سرمربی در چهار فصل اخیر نتوانست به قهرمانی نزدیک شود و حالا این فصل امید دارد با ذوب‌آهن یک مدعی در لیگ برتر باشد.

ذوب‌آهن مانند فصول قبل با آرامش و کمترین تغییرات کار خود را شروع کرد. این تیم با حفظ اسکلت فصل قبل و آوردن قلعه‌نویی امید دارد این فصل بهتر از لیگ شانزدهم نتیجه بگیرد. آنها در فصل گذشته چهارم شدند و امیر قلعه‌نویی را جانشین مجتبی حسینی کردند.

ذوب‌آهن تغییرات زیادی نداشت و اسماعیل شریفات، حمید بوحمدان و محمدباقر صادقی جذب این تیم شدند. ذوب‌آهن که در بازیهای تدارکاتی نتایجی عالی گرفته در اولین گام میهمان سیاه‌جامگان است.

سیاه‌جامگان فصل قبل هم کار بزرگ لیگ پانزدهم را تکرار کرد و در هفته آخر در لیگ ماندنی شد. این تیم اکبر میثاقیان را حفظ کرد و با شروع به موقع تمرینات و برگزاری اردوی ترکیه امیدوار است این فصل کارش به روز آخر کشیده نشود.

ترکیب سیاه‌جامگان تغییرات زیادی داشته است. حدود 15 بازیکن از این تیم رفتند و حدود 15 بازیکن جدید جذب شدند. میثاقیان برای هماهنگ کردن این بازیکنان کار سختی دارد.

ترکیب احتمالی سیاه‌جامگان:

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن:

جایگاه در فصل قبل: سیاه‌جامگان: چهاردهم، ذوب‌آهن: چهارم.

تیم داوری: حسن اکرمی، بابک داوری، محمدرضا مدیرروستا، علی بای، ناظر: محمود رفیعی

۵۷۱۸۹