درخواست های نیمار از پاریسن ژرمن: حفظ لوکاس مورا و خرید کوتینیو یا سانچز

درخواست های نیمار از پاریسن ژرمن: حفظ لوکاس مورا و خرید کوتینیو یا سانچز

وبسایت رسمی برنامه نود - پاریسن ژرمن می تواند با پرداخت 222 میلیون یورو به بارسلونا نیمار را بخرد. پی اس جی برای این انتقال با احتساب دستمزد و پاداش های بازیکن برزیلی حدودا پانصد میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، لوپاریزین گزارش داد که نیمار برای پیوستن به پاریسن ژرمن خواستار تعیین تکلیف سه بازیکن شده است. اولین درخواست که عملی شده مربوط دنی آلوز است. بازیکن برزیلی در یک قدمی پیوستن به منچسترسیتی بود اما اصرار نیمار به خرید این بازیکن توسط پی اس جی باعث شد که مدافع راست سابق یوونتوس و بارسلونا راه پاریس را در پیش بگیرد. آلوز و نیمار رابطه خیلی خوبی با همدیگر دارند.

درخواست دیگر نیمار مربوط به خرید کوتینیو شده است. قیمت این بازیکن حدودا 90 میلیون یوروست. بارسا دیگر مشتری جدی کوتینیوست که مذاکراتی برای خرید وی از لیورپول انجام داده اند. سومین خواسته بازیکن بارسلونا خرید الکسیس سانچز است. بازیکن شیلیایی در صورت شکست در خرید کوتینیو می تواند راهی پی اس جی شود.

نیمار همچنین از مدیران پاریسن ژرمن خواسته تا جلوی جدایی لوکاس مورا را بگیرند و قرارداد بازیکن برزیلی هر چه زودتر تمدید شود.

1140