سهراب بختیاری زاده جدی ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان

سهراب بختیاری زاده جدی ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان

وب سایت رسمی برنامه نود- در حالیکه تیم ملی جوانان هنوز به صورت رسمی تشکیل نشده است، اما کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اردوهایی را برای استعدادیابی رده سنی زیر 19 سال تشکیل داده است.

به گزارش سایت نود، تیم ملی زیر 19 سال یا همان جوانان هنوز سرمربی ندارد. رقابتهای مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا هم از 20 آبان ماه امسال به میزبانی ایران در مشهد قرار است برگزار شود. تقریبا چهار ماه و نیم تا برگزاری رقابتها باقی مانده اما هنوز تیم ملی جوانان بدون سرمربی مانده است.

کمیته جوانان و کمیته فنی و توسعه گزینه هایی را برای تیم ملی جوانان در نظر گرفته بودند اما در نهایت گزینه ها با فدراسیون فوتبال به توافق نرسیدند.

جواد نکونام و وحید هاشمیان گزینه هایی بودند که نامشان برای حضور در تیم ملی جوانان مطرح شد اما در نهایت با فدراسیون فوتبال به توافق نرسیدند.

کارلوس کی روش هم ظاهرا انتخاب گزینه برای تیم ملی جوانان را بر عهده امیرحسین پیروانی گذاشته است. البته فعلا کی روش درباره عملکرد تیم ملی زیر 23 سال که به مسابقات قرقیزستان رفت و حذف شد واکنشی نشان نداده اما با توجه به مصاحبه محمد رضا ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون و حمایتش از پیروانی به نظر نمی رسد که اتفاق خاصی برای امیرحسین پیروانی بیفتد.

بر اساس آخرین اخباری که به سایت نود رسیده در حال حاضر جدی ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان، سهراب بختیاری زاده است که البته از دوستان نزدیک امیرحسین پیروانی هم به شمار می رود. سهراب بختیاری زاده مدافع نام آشنای فوتبال ایران، بازیکن سابق تیم های فولاد خوزستان، استقلال تهران، صبای قم، پاس همدان و استقلال خوزستان است که سابقه 33 بازی ملی و سه گل ملی را در کارنامه دارد.

او فصل پیش سرمربی نفت مسجد سلیمان بود. البته تا جایی که یادمان هست در فاصله زمانی خداحافظی اش از فوتبال تا سرمربیگری در تیم نفت مسجد سلیمان، او مربیگری در تیم های پایه را تجربه نکرده بود.

باید دید کمیته فنی و توسعه و کمیته جوانان سهراب بختیاری زاده را انتخاب می کنند یا اتفاق دیگری می افتد!