مورینیو: بازی خوبی بود ولی مقابل جوانان رئال مادرید انگیزه لازم را نداشتیم

مورینیو: بازی خوبی بود ولی مقابل جوانان رئال مادرید انگیزه لازم را نداشتیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو درباره پیروزی تیمش مقابل رئال مادرید در اینترنشنال چمپیونزکاپ صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در دومین دیدار خود در چارچوب جام اینترنشنال چمپیونزکاپ منطقه آمریکا، در مقابل رئال مادرید قرار گرفت که بعد از تساوی 1-1 در وقت معمول بازی، در ضربات پنالتی 2-1 رقیب قدرتمند خود را شکست داد. ژوزه مورینیو در پایان مسابقه درباره برد تیمش چنین گفت:

جلسه تمرینی خوبی بود. در نیمه اول در مقابل تیم قوی تر حریف، عملکرد بهتری داشتیم. اما فکر می کنم در نیمه دوم در مقابل جوانان رئال مادرید، انگیزه و اشتیاق مان را از دست دادیم و عملکرد خوبی نداشتیم. به نظرم می رسد که بازیکنانی که در نیمه دوم به میدان رفتند از این که نتوانستند در مقابل ستاره های رئال مادرید بازی کنند، ناامید شده بودند. نیمه دوم خوب نبود ولی در کل راضی هستم.

در مورد مارسیال، مشخصاً به دنبال این هستیم که ثبات بیشتری را از وی ببینیم. بازی امروز، برای او مثبت بود و عملکرد خوبی ارائه کرد، به همین دلیل هم 90 دقیقه فرصت بازی به وی دادم. او در بازی مقابل رئال مادرید برای انجام کارهای متفاوت و جدید تلاش کرد و خاصیت بازی های دوستانه هم همین است. با این بازی ها و انجام این کارها، اعتماد به نفس بازیکن افزایش می یابد.

1878