کیه لینی: دیبالا هنوز ارزش نیمار را ندارد؛ دلم برای بونوچی تنگ می شود

کیه لینی: دیبالا هنوز ارزش نیمار را ندارد؛ دلم برای بونوچی تنگ می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع مستحکم باشگاه یوونتوس در مصاحبه‌ای در مورد نیمار، دیبالا و البته هم‌تیمی سابقش، بونوچی صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت نود،  جورجو کیه‌لینی، مدافع مستحکم باشگاه یوونتوس در صحبت‌هایی در مورد مسائل متعدد صحبت کرده است. وی در مورد تور پیش فصل تیمش گفت:

در روزهای آینده به تمرینات ادامه می دهیم و بازی های پیش فصل خود را در امریکا برگزار خواهیم کرد. نیمه‌های آگوست همه چیز جدی‌تر خواهد بود.

وی در مورد مقایسه نیمار و دیبالا ادامه داد:

دیبالا و نیمار؟ با تمام احترام و اعتمادی که همه ما در یوونتوس به پائولو داریم، او هنوز ارزش حال حاضر نیمار را ندارد. فصل قبل گفتم. نیمار در سطح مسی و رونالدو است و می تواند برای کسب توپ طلا، جانشین آن‌ها باشد. 

قیمت 222 میلیون یورویی نیمار؟

رقم بسیار بالایی است اما در مقابل،  این رقم قرار است برای بازیکنی پرداخت شود که جهت یک بازی و تیم را تغییر می‌دهد و ترکیب  تیم را متحول کند. به نظر من اگر تیمی شانس جذب او را دارد باید آن را پرداخت کند.

وی در مورد بونوچیو جدایی از یوونتوس گفت:

خوب یا بد او در همه چیز و همیشه همراه من بود. من بیشتر از بوفون و بارتزالی  با او در ارتباط بودم و در هفت سال گذشته با خانواده وی رفت و آمد زیادی داشتیم. از نظر احساسی و انسانی دلم برایش خیلی تنگ خواهد شد اما شاید یک مدافع دیگر بتواند به یوونتوس بیاید تا باعث شود انرژی خود را در طول فصل  بهترمدیریت کنیم. ما 5 مدافع مرکزی داشتیم اما حالا هم 4 مدافع سطح بالا داریم که هر یک خصوصیات خاص خود را دارند و مطمئنا این باعث می شود کمتر نگران باشم.

1405