زیدان: دنیلو جدا شده است؛ یک مهاجم کم داریم

زیدان: دنیلو جدا شده است؛ یک مهاجم کم داریم

وبسایت رسمی برنامه نود - یک روز قبل از اولین بازی دوستانه پیش فصل رئال مادرید در ایالات متحده، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، سرمربی لوس بلانکوس در آستانه دیدار مقابل منچستر یونایتد به خبرنگاران گفت:

انرژی خوبی در کمپ تیم وجود دارد، از اینکه بازی ها شروع می شود خوشحالم. 10 روز است که تمرین می کنیم و بازیکنان می خواهند بازی کنند. این بازی برای ما خوب خواهد بود. این اولین بازی ما و چهارمین بازی آنهاست. امیدواریم بازی خوبی باشد، همه می خواهند در اولین بازی حضور داشته باشند و دقایقی فرصت بازی به دست آورند. امیدوارم هیچکس در اولین مسابقه مصدوم نشود، خوب بازی کنیم، و نتیجه اهمیتی نخواهد داشت. مسئله این است که بهترین بازی خود را ارائه کنیم و هیچکس آسیب نبیند.

تغییرات در ترکیب:

چند بازیکن خیلی خوب از جمع ما جدا شده اند و چند بازیکن جوان آمده اند. همیشه سعی می کنیم که ترکیب تیم را بهبود بخشیم. از بازیکنانی که تازه آمده اند راضی هستیم. آنها از تمرین در کنار ما هیجان زده اند و می دانند کجا آمده اند. در طول فصل می بینیم که ترکیب تیم تقویت شده است یا نه. همچنان به بازار نقل و انتقالات چشم دوخته ایم. دنیلو و موراتا رفته اند. نمی گویم که مهاجم کم داریم، اما بازیکنی که سال گذشته اینجا بود را از دست داده ایم. باید ببینیم که چگونه اوضاع را مدیریت خواهیم کرد. همه 28 بازیکن اینجا هستند، و تعداد زیادی است.

امباپه:

همیشه در این مورد بحث می شود، اما با بازیکنانی که تازه به تیم ملحق شده اند، اینجا هستیم و تعداد آنها 28 الی 30 نفر است. ما با آنها هستیم و تنها به این فکر می کنم. تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. او بازیکن خوبی است که باشگاه های زیادی علاقه مند هستند. به بازی فردا، بازیکنانم و آمادگی برای فصل جدید فکر می کنم.

تیم بدون موراتا بدتر است؟

قطعاً. سال گذشته دیدیم که او چه کار هایی انجام داد، او خیلی خوب بازی کرد و چیز های زیادی به تیم بخشید. آلوارو رفته، و در حال حاضر یک مهاجم کم داریم. باید ببینیم که در این مورد چه کار خواهیم کرد. در حال حاضر تغییری وجود ندارد. بورخا با ما است و کریستیانو به زودی بر می گردد.

هواداران:

استقبال بسیار گرمی از سوی هواداران شاهد بوده ایم. رئال مادرید در اسپانیا و خارج از کشور بسیار مهم است و همه مردم از تیم حمایت می کنند و حرف های محبت آمیز زیادی به بازیکنان می گویند. خوشحالیم که اینجا هستیم و لحظات خود را با آنها شریک می شویم.

کریستیانو رونالدو:

صحبت های زیادی در مورد کریستیانو شده است، اینکه می خواست برود. من تنها یک چیز را باور دارم. هر بار که با او صحبت کرده ام، بسیار آرام بوده است. او در تعطیلات به سر می برد و 5 آگوست به ما ملحق خواهد شد. مثل هر کس دیگری گوش می کنم، اما تنها چیزی که به آن فکر می کنم، کاری است که او می خواهد در رئال مادرید انجام دهد. فکر می کنم او 2 یا 3 سال دیگر هم با ما خواهد بود. بعد از سالی که داشتیم، او به شایستگی در تعطیلات است. او باید برگردد تا ببینیم که چه زمان فرصت بازی پیدا می کند. مطمئنم که به موقع آماده خواهد شد.

یک فصل پر از چالش:

می دانیم که دستاورد فصل گذشته فوق العاده بود و حالا از 8 آگوست باید برای فتح عناوین رقابت کنیم و خود را آماده آن تاریخ می کنیم تا به بهترین نحو ممکن شروع کنیم. مثل همیشه، می خواهیم برای فتح تمام عناوینی که در دسترس است، تلاش کنیم و این تغییر نخواهد کرد. این باشگاه تاریخچه ای دارد، می دانیم که فتح عناوین به ما انگیزه می دهد و سعی می کنیم مثل فصل گذشته عمل کنیم.

تئو هرناندز:

اینجا هستیم تا کار کنیم. او مثل سایر اعضای تیم آماده می شود. او روی آماده سازی برای فصل پیش رو متمرکز است.

خامس:

برای او بهترین ها را آرزو می کنم.

بیـل:

قطعاً متفاوت خواهد بود چون اولین باری است که پیش فصل کامل را تجربه می کند و در فرم جسمانی خوبی قرار دارد و خوشحال است. می داند که می خواهد فصل فوق العاده ای داشته باشد و خود را خوب آماده می کند.

مورینیو:

من با او کار کرده ام. می دانیم چطور مربی ای است، بازیخوانی بسیار خوبی دارد و می داند گروه را چطور مدیریت کند. تجربه ای که کنار او داشتم بسیار جالب بود.

MLS:

به طور روزمره آن را دنبال نمی کنم. لیگ خوبی است، بازیکنان خوبی هستند که از خارج کشور آمده اند. برخی بازیکنان محلی خوب هم حضور دارند. در سال های اخیر خیلی رشد کرده اند و مقابل تیمی بزرگ، امیدوار به انجام یک بازی خوب هستیم.

1771