مدافع سپاهان همچنان در لیست سیاه پیروانی 

مدافع سپاهان همچنان در لیست سیاه پیروانی 

با وجود اینکه رضا جعفری و عارف غلامی پس از اتمام دیدارهای جام جهانی جوانان مورد عتاب امیرحسین پیروانی قرار گرفتند؛ با این حال رضا جعفری از سوی کادر فنی بخشیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از جام جهانی جوانان رضا جعفری بازیکن جوان تیم سایپا و همینطور عارف غلامی مدافع جوان سپاهان در مصاحبه هایی به عدم پرداخت پاداش هایی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، اعتراض داشتند؛ موضوعی که واکنش امیر حسین پیروانی سرمربی وقت تیم جوانان ایران را در پی داشت و این مربی پس از بازگشت به تهران در مصاحبه ی خود با وب سایت فدراسیون فوتبال در مورد این دو بازیکن گفت: «من در کره جنوبی و در گروهی در فضای مجازی که کل بازیکنان در آن حضور داشتند، برای آنها نامه می نوشتم و حرف هایم را که می خواستم برای آینده شان بماند می زدم. در آخرین نامه ای که برای بازیکنان در کره جنوبی نوشتم از آنها خواستم حرمت بزرگ تر را حفظ کنند و طوری رفتار نکنند که در این سن خدای ناکرده باعث تکدر خاطر شوند. اینجا از عارف غلامی و رضا جعفری تشکر می کنم که خیلی خوب حرف های مربی شان را گوش کردند و این قدر پایبند صحبت ها و قول و قرارهایمان بودند و حق شاگردی را به جای آوردند!».

امیرحسین پیروانی که بعد از رقابت های جام جهانی جوانان به عنوان مربی تیم امید کشور انتخاب شد، اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان جوانان را به تیم امید منتقل کرد، ولی رضا جعفری و عارف غلامی در لیست تیم امید قرار نگرفتند؛ با این حال در آستانه رقابت های جام ملت های زیر 23 سال آسیا امیرحسین پیروانی رضا جعفری را به اردوی تیم دعوت کرد ولی نامی از عارف غلامی بازیکن جوان سپاهان برده نشد، تا میلاد سرلک تنها سپاهانی تیم امید در مسابقات قرقیزستان باشد.