پانیونیوس روی ایرانی‌ها حساب نمی‌کند

پانیونیوس روی ایرانی‌ها حساب نمی‌کند

دو لژیونر ایرانی شاغل در اروپا با رساندن تیم یونانی به مرحله سوم پلی آف یورولیگ با دردسرهای عجیبی روبرو شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی بازیکنان تیم پانیونیوس یونان با درخشش خود در دو بازی رفت و برگشت برابر گوریسا اسلوونی موفق شدند طعم صعود به مرحله سوم پلی آف را بچشند. مرحله ای که طبق قرعه رویارویی یونانی ها با نماینده رژیم اشغالگر قدس را به همراه خواهد داشت تا وضعیت این دو بازیکن ایرانی برای مصاف با مکابی تل آویو در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

در شرایطی که رسانه های یونان به نقل از مسئولان باشگاه پانیونیوس مدعی شده بودند حاج صفی و شجاعی در بازی برابر مکابی بنا به قوانین داخلی این کشور حضور نخواهند داشت و باشگاه یونانی نیز با این مسئله کنار آمده است، امروز برخی رسانه های یونان از قرار گرفتن نام دو بازیکن ایرانی در لیست ارسالی به یوفا برای مصاف با نماینده رژیم اشغالگر قدس خبر دادند که این اتفاق می تواند ماجرا را به سمت و سوی دیگری بکشد.

سایت گازتا یونان در همین ارتباط نوشت:« فهرست ارسالی تیم پانیونیوس به اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) جهت دیدارهای رفت و برگشت مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا برابر تیم مکابی رژیم صهیونیستی تفاوتی با دیدار مرحله اول این رقابت‌ها در مصاف با گوریسا اسلوونی ندارد و در بین بازیکنان نام دو ایرانی هم دیده می شود».

البته این سایت در بخش پایانی خبر خود به این موضوع هم اشاره کرده که باشگاه روی مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، بازیکنان ایرانی خود جهت سفر به سرزمین‌های اشغالی حساب نمی‌کند، با این حال فهرست پانیونیوس تفاوتی نسبت به مرحله قبلی لیگ اروپا ندارد تا حساسیت ها در این خصوص به حداقل برسد چون در صورتی که باشگاه مکابی به یوفا شکایت کند ممکن است پیگیری های بعدی برای پانیونیوس عواقب بدی داشته باشد.