مورینیو: از شرایط تیم، بازی ها و برنامه تور کاملاً راضی هستم

مورینیو: از شرایط تیم، بازی ها و برنامه تور کاملاً راضی هستم

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو درباره شرایط تیمش در تور پیش فصل صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، بعد از کسب دو برد در دو مسابقه ابتدایی در تور پیش فصل آمریکا، منچستریونایتد بامداد جمعه در اولین مسابقه خود در جام اینترنشنال چمپیونز کاپ، موفق شد منچسترسیتی را با دو گل شکست دهد تا آمادگی خودش را به رخ رقیب همشهری بکشد. مورینیو در پایان این بازی درباره عملکرد تیمش و شرایط تور پیش فصل چنین گفت:

مسابقه با سیتی، همچون یک جلسه تمرینی بسیار خوب بود. بعد از دو مسابقه در مقابل تیم هایی از لیگ حرفه ای امریکا، در مقابل منچسترسیتی قرار گرفتیم که تیمی کاملاً بهتر با بازیکنانی بهتر نسبت به دو گلکسی و رئال سالت لیک است. حالا دو بازی دیگر هم در مقابل دو تیم برتر جهان داریم. منچسترسیتی بازیکنانی خوب دارد، تیم خوبی است و فوتبال با کیفیتی به نمایش می گذارد، بنابراین باعث شد ما هم بیشتر تلاش کنیم، بازی بهتری به نمایش بگذاریم و بیشتر سختی بکشیم. ولی در کل از بازیکنانم خیلی راضی هستم، آن ها با وجود خستگی خیلی خوب بودند، مطمئنم گواردیولا هم چنین نظری دارد.

تور پیش فصل با سازماندهی خوبی در حال انجام و پیشروی است. هیچ اشتباه یا مشکلی در رابطه با سازماندهی و نظم در تور وجود ندارد. خوشبختانه به جز یک مصدومیت جزیی، مشکل دیگری در تیم نیست. مهم است که در تور، به همه بازیکنان فرصت داده شود. ما دو بازی دیگر در آمریکا داریم و سپس راهی اروپا می شویم.

در بازی با منچسترسیتی، با اسمالینگ و لیندلوف شروع کردیم و سپس بایی و جونز به میدان رفتند. در بازی بعدی احتمالاً لیندلوف و بایی در کنار هم بازی خواهند کرد و همین طور سعی می کنیم بازیکنان را در کنار یکدیگر بازی دهیم.

1878