گواردیولا: کولاروف در آستانه پیوستن به رم قرار دارد

گواردیولا: کولاروف در آستانه پیوستن به رم قرار دارد

وبسایت رسمی برنامه نود -  پپ گواردیولا اعلام کرد کولاروف در آستانه پیوستن به رم است.

به گزارش وبسایت نود، کولاروف که از سال ۲۰۱۰ در منچستر سیتی حضور دارد بر اساس گفته های گواردیولا در آستانه پیوستن به رم قرار دارد. این بازیکن که به همراه سیتی دو بار به قهرمانی لیگ برتر دست یافته است فصل گذشته و تحت نظر گواردیولا کمتر به میدان رفت. گواردیولا در این خصوص پس از دیدار دوستانه مقابل منچستر یونایتد گفت:

دوست ندارم با بازیکنانی کار کنم که علاقه ای به ماندن در تیم ندارند. کولاروف فصل گذشته در همه زمینه ها کمک بزرگی به من کرد اما حالا شانس خوبی دارد تا به شهر رم بازگردد. بهترین ها را برای او آرزو می کنم چراکه همه ما رابطه خوبی با او داریم. از اینکه توانستم به او تمرین بدهم بسیار خوشحالم و برای او و خانواده اش بهترین ها را آرزو می کنم.

سیتی در پنجره نقل و انتقالات جاری اجازه داده است تا بسیاری از مدافعین با تجربه اش چون سانیا، کلیشی و زابالاتا از این تیم جدا شوند. همچنین این تیم واکر را از تاتنهام به خدمت گرفت و احتمالا دنیلو را نیز به خدمت خواهد گرفت و ممکن است مندی نیز به این تیم ملحق شود: 

فصل بسیار طولانی خواهیم داشت و قطعا دوست داریم بازیکنان جدیدمان را در زودترین زمان ممکن در اختیار داشته باشیم. ۱۱ ماه سخت را در پیش رو خواهیم داشت و بازی های زیادی باید انجام دهیم، بنابراین احتیاج داریم تا در زودترین زمان ممکن بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم، در غیر این صورت باید راه حل مناسبی برای رهایی از مشکلات پیدا کنیم. از ابتدا می دانستیم چنین مشکلاتی وجود خواهد داشت اما پنجره نقل و انتقالات نیز بسیار پیچیده شده است با این وجود سعی می کنیم تا بهترین بازیکنان ممکن را به خدمت بگیریم، واکر و ادرسون عملکرد درخشانی داشته اند و کمک بزرگی به ما خواهند کرد.

سیتی همچنین برای به خدمت گرفتن بونوچی نیز اقدام کرده بود هر چند که در نهایت این بازیکن راهی میلان شد، با این وجود گواردیولا در ادامه افزود:

اتفاقات فصل قبل مرتبط با فصل قبل است و به حالا مربوط نیست، بونوچی بازیکنی استثنایی است، او از نظر شخصیت و خصوصیات انسانی نیز استثنایی است. به همین دلیل است که او‌در یکی از بهترین باشگاه های جهان بازی می کند، یوونتوس و حالا میلان، گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که خواسته های ما را براورده می کند و گاهی نیز اتفاقاتی بر خلاف خواسته ما رخ می دهد.

۱۸۹۹