سامر: خامس بازیکن محدودی است و بیشترین کاربرد او در شبکه های اجتماعی است

سامر: خامس بازیکن محدودی است و بیشترین کاربرد او در شبکه های اجتماعی است

وبسایت رسمی برنامه نود - ماتیاس سامر مدیر ورزشی سابق بایرن مونیخ جذب خامس رودریگز را بی دلیل می داند.

به گزارش وبسایت نود، جذب خامس رودریگز باعث شده خیلی ها به جدایی توماس مولر یا کم رنگ تر شدن او در بایرن مونیخ فکر کنند هر چند کارلو آنچلوتی این صحبت ها را رد کرده است.

ماتیاس سامر در مصاحبه با یورو اسپورت درباره بحث ها پیرامون آینده توماس مولر و همچنین جذب خامس رودریگز گفت:

توماس مولر نسبت به خامس بازیکن بهتری است. مولر یک نماد در باشگاه و روح و آینده بایرن مونیخ است. باشگاه باید این ها را بفهمد. برای کارلتو مولر بازیکنی جدید است و شاید هرگز از این نوع بازیکن ها نداشته است. رومنیگه و هوینس باید اهمیت مولر در تاریخ بایرن مونیخ را به کادر فنی نشان دهند.

خامس بازیکن محدودی است، تنوع او برای تلفن های همراه بسیار جالب توجه است. او به دلیل سرعت پائین نمی تواند به عنوان وینگر بازی کند. خامس تنوع بالایی در بازی اش دارد، می تواند از کناره ها به داخل حرکت کند اما زمانی که تبدیل به یک وینگر می شود سرعتش را از دست می دهد. این شیوه بازی این حس را القا می کند که او باید پشت مهاجم بازی کند ولی در این حالت هم چون تمرکز یک هافبک دفاعی روی او خواهد بود عملکردش منفی خواهد بود. اگر او را زیر نظر داشته باشید خیلی کم می تواند برای خود فضا سازی کند. او برای رسانه های اجتماعی بسیار عالی است و این می تواند بهترین خصوصیت او باشد.

من به عنوان یک ورزشی باتجربه دوست دارم روی عملکرد بازیکن تمرکز کنم و به همین دلیل من توماس مولر را ترجیح می دهم.

7899