وضعیت نقل و انتقالات یوونتوس؛ اولویت با خرید هافبک خواهد بود

وضعیت نقل و انتقالات یوونتوس؛ اولویت با خرید هافبک خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - اولویت یوونتوس خرید در خط هافبک است.

به گزارش وب‌سایت نود، یوونتوس قصد دارد یک هافبک دیگر به ترکیب الگری اضافه کند. دی مارتزیو در گزارشی مدعی شده است در خط حمله، مذاکرات برای جذب برناردسکی ، ستاره جوان فیورنتینا ادامه دارد اما فعلا پیشرفت خاصی حاصل نشده است.

اولویت یوونتوس در حال حاضر خرید هافبک خواهد بود.تماس‌ها با نمایندگان ماتیچ ادامه دارد و بیانکونری می‌خواهد بداند این بازیکن صرب چه دستمزدی می‌خواهد. همچنین صحبت‌ها با مدیربرنامه ماتویدی و امره جان هم ادامه دارد. در مورد هافبک ۲۳ ساله آلمانی، با اینکه تنها یک سال دیگر از قرارداد امره جان باقی مانده است، لیورپول علاقه ای به فروش این بازیکن نشان نمی دهد و به طور جدی در مورد تمدید قرارداد با وی در حال مذاکرده است. با این حال یوونتوس وی را از لیست خود خط نزده است.

در خط دفاع، با وجود جدایی بونوچی، با توجه به تعدد نفرات این پست ، فعلا برنامه ای برای خرید دفاع وسط جدید وجود ندارد و ماروتا تنها در صورت ایجاد فرصتی مناسب، از آن استفاده خواهد کرد. در مورد مدافعان کناری، با انتقال دی شیلیو و و حضور فعلی لیخشتاینر و ثبات سمت چپ، فعلا برنامه ای برای خرید مدافع راست و چپ در دستور کار یووه نیست.

1405