آنیلی: یوونتوس برای پیروزی ساخته شده است

آنیلی: یوونتوس برای پیروزی ساخته شده است

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس باشگاه یوونتوس از اهداف تیمش گفته و معتقد است تیم های ایتالیایی باید در اروپا نتایج بهتری بگیرند.

به گزارش وب‌سایت نود، قدرت بی رقیب یوونتوس طی سال‌های آتی از اینکه این تیم شش فصل متوالی است که قهرمان سری آ می شود و در سه سال اخیر، دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است مشخص می‌شود. سایر تیم های ایتالیایی، در این مدت نتایج جالبی در اروپا کسب نکرده‌اند. آنیلی در مورد شرایط فوتبال کشورش گفت:

یوونتوس برای پیروزی ساخته شده است. این را از روی غرور نمی گویم بلکه به خاطر ذهنیت بلند پروازانه‌ای است که در باشگاه وجود دارد. رقیبان ما نیز همین طرز تفکر را دارند. مدیران و مسئولان یووه باعث شده اند تا تفاوت ها رقم بخورد. بدون ماروتا، ندود و پاراتیچی، این افتخارات ممکن نبود. ایتالیا باید مراقب رتبه بندی یوفا باشد زیرا خطر سقوط در چایگاه لیگ های معتبر وجود دارد. اگر خوب کار نکنیم، در سال 2020 خطر پنجم شدن در اروپا هم وجود دارد. فوتبال رشد زیادی داشته است اما قوانین مانند دهه 1950 است.  فصل 2010-2011، از نظر اقتصادی بدترین فصل تاریخ یووه بود اما ما همه چیز را در آن سال از نو آغاز کردیم. فروتنی و فداکاری از اصول اساسی تاریخ باشگاه ما است. حالا می خواهیم به هفتمین و هشتمین اسکودتوی متوالی هم برسیم. 

1405