گوتسه: حسی فوق العاده دارم؛ تنها آرزویم سلامتی ام است

گوتسه: حسی فوق العاده دارم؛ تنها آرزویم سلامتی ام است

وبسایت رسمی برنامه نود - ماریو گوتسه پس از جام جهانی 2014 مسیری رو به پائین را طی کرده اما می گوید می خواهد دوباره درخشش قبلی خود را داشته باشد.

به گزارش وبسایت نود، ماریو گوتسه امیدوار است که وضعیت بدنی و آمادگی جسمانی او در هفته های آینده به بهترین شرایط برسد. هافبک خلاق دورتموند پس از دوری 5 ماهه از میادین فوتبال به دلیل مشکل در دستگاه سوخت و ساز بدن دوباره به جمع دیگر بازیکنان دورتموند بازگشته و در بازی مقابل اوراوا ردز به میادین بازگشت.

گوتسه درباره بازگشتش به میادین می گوید:

لحظه ای فوق العاده بود. من برای پنج ماه در حال سپری کردن دوران توانبخشی بودم و نتوانستم همراه تیم باشم. بنابراین حضور مجدد کنار تیم و بازی کردن حسی فوق العاده زیبا برای من داشت. من گذشته را فراموش کرده ام و روی فصل آینده تمرکز کرده ام، فصلی که برای من و دیگر بازیکنان بسیار مهم است. ما منتظر شروع فصل جدید هستیم.

گوتسه درباره برکناری توماس توخل و حضور پیتر بوش روی نیمکت دورتموند گفت:

من نیم فصل دوم بازی نکردم و نمی توانم درباره اتفاقات رخ داده حرف بزنم. توخل خواسته های زیادی داشت و روابط بین او بازیکنان همیشه خوب نبود. آن ها در نهایت قهرمان جام حذفی شدند و کیفیت بالایی نشان دادند.

گوتسه در پایان درباره فصل پیش رو گفت:

بدون شک می دانم که در پایان فصل تورنمنت مهمی چون جام جهانی داریم و این بازی ها همیشه بسیار ویژه بوده اند. من در حال حاضر فقط می خواهم سالم باشم و توانایی بازی کردن داشته باشم.