چلسی هنوز به خریدهای بیشتری نیاز دارد

چلسی هنوز به خریدهای بیشتری نیاز دارد

مدافع فرانسوی سابق چلسی معتقد است که این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی به خریدهای بیشتری نیاز دارد.

به‌ گزارش ‌"ورزش سه"، بعد از جدایی دیگو کاستا از چلسی این تیم هنوز نتوانسته جانشینی برای گلزن خود پیدا کند. با این حال آنها دو خرید تاکنون توانسته‌اند ثبت کنند. آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رم و تیمو باکایوکو، هافبک موناکو دو خریدی بودند که به تیم چلسی ‌اضافه شدند.

در این رابطه مارسل دسایی که خود سابقه بازی برای چلسی را در پرونده خود دارد، گفت‌:« من از حضور باکایوکو در چلسی خیلی خوشحال شدم. او بازیکنی است که می‌تواند به خوبی دفاع کند و خودش را در سیستم جا بیندازد. باکایوکو بازیکن منظم و با ثباتی است و می‌تواند ثبات را در چلسی برگرداند. خیلی خیلی خوشحالم که او به چلسی آمد و می‌تواند این جا فوتبالش را ادامه‌ دهد.

چلسی به چنین خریدهایی نیاز دارد تا بتواند از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. بازیکنانی در حد و اندازه‌های باکایوکو می‌توانند به کار تیم بیایند، چون چلسی کار سختی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.»

او در پایان صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد:« امسال، فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی بسیار هیجان انگیز بود. نکته مهم این است که قیمت‌ها بسیار بالا است. بگذارید تا پایان منتظر بمانیم چون هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. مثلا شما در نظر بگیرید که در حال‌ حاضر ماتیچ از منچستریونایتد پیشنهاد دارد. ماتیچ الان تقریبا ۲۴ سال سن دارد و بازیکن جوانی محسوب می‌شود ولی بعید می‌دانم که در بازار نقل‌ و انتقالات، چلسی به راحتی با فروش بازیکن خود موافقت کند.»