مورینیو: در مقابل تیم های بزرگ، کمی متفاوت عمل خواهیم کرد

مورینیو: در مقابل تیم های بزرگ، کمی متفاوت عمل خواهیم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو درباره تقابل تیمش با رئال، سیتی و بارسا صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد تاکنون در تور پیش فصل خود در آمریکا، دو بازی برگزار کرده که موفق شده لس انجلس گلکسی و سالت لیک سیتی را شکست دهد، اما یونایتد در سه بازی بعدی خود در چارچوب جام اینترنشنال چمپیونزکاپ به مصاف منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا می رود. در شرایطی که مورینیو در دو بازی اول خود در هر نیمه ترکیب تیمش را به طور کامل تغییر داده است، قصد دارد برای بازی های بعدی، تغییر رویه دهد:

احتمالاً برای بازی های بعدی، ترکیب 60-30 دقیقه را امتحان می کنم، برخی بازیکنان در بازی مقابل منچسترسیتی 60 دقیقه بازی می کنند و سایرین 30 دقیقه، این موضوع در بازی با رئال مادرید برعکس خواهد شد. تلاشم این است که به همه فرصت دهم، همه باید فرصت حضور در زمین را پیدا کنند، چرا که این مهمترین مسئله است. در تمرینات و پشت درهای بسته کارهای تاکتیکی را انجام می دهیم و البته که می خواهیم آن ها را در زمین هم پیاده کنیم ولی بسیار مهم است که همه فرصت بازی و رقابت پیدا کنند، و ما هم برای این موضوع تلاش می کنیم.

قطعاً سطح بازی سیتی، رئال مادرید و بارسلونا از تیم های MLS بیشتر است، آن ها تیم های قویِ حاضر در لیگ قهرمانان هستند. بازی کردن در مقابل آن ها تجربه خوبی خواهد بود. نمی دانم آن ها با چه رویه ای مقابل ما حاضر می شوند، نمی دانم که آیا مثل ما با ترکیب متفاوت بازی می کنند یا کار دیگری خواهند کرد. البته در بازی های دوستانه ما برای نتیجه وارد زمین نمی شویم و خیلی برای مان اهمیت ندارد.

1878