مورینیو: از انتقال پریشیچ اطلاعی ندارم؛ داور به خاطر من والنسیا را اخراج کرد

مورینیو: از انتقال پریشیچ اطلاعی ندارم؛ داور به خاطر من والنسیا را اخراج کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستریونایتد از پیوستن ستاره کروات اینتر به این تیم اطمینان ندارد.

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو پس از پیروزی ۲-۱ منچستریونایتد مقابل رئال سالت لیک آمریکا در دیداری دوستانه عنوان کرد از پیوستن ایوان پریشیچ به تیمش اطمینان ندارد.  

مورینیو پس از بازی به نقل از fourfourtwo درباره اینکه انتقال ایوان پریشیچ در چه مرحله ای قرار دارد به خبرنگاران گفت:

در مورد این موضوع هیچ عقیده ای ندارم. 

سرمربی یونایتد همچنین درباره پیروزی تیمش و اخراج آنتونیو والنسیا در این دیدار دوستانه گفت:

فکر می کنم علت تاخیر داور در اخراج والنسیا این بود که از من خواست او را تعویض کنم و من این کار را نکردم. والنسیا را تعویض نکردم چون بنظرم شایسته اخراج نبود. بازیکن حریف در نیمه دوم خشن بازی کرد که منجر به مصدومیت ماتا هم شد. بازیکنان جوان دوست دارند خودشان را مقابل منچستریونایتد نشان دهند اما شما با ذهنیت یک بازی دوستانه کار را شروع می کنید اما بازی ناگهان جنبه دیگری پیدا می کند. در نهایت این بازی دوستانه بود و مشکلی وجود ندارد. توانستیم بازی با ده نفر را هم تمرین کنیم. مچ پای ماتا ورم کرده اما امیدوارم مشکلش جدی نباشد. شاید برای چند روز و یا یک هفته نتواند تمرین کند. 

فکر می کنم لوکاکو از زدن نخستین گلش خوشحال باشد اما این موضوع برای من اهمیتی ندارد. قبل بازی به او گفتم که تمامی کارهایی که در زمین انجام می دهد را دوست دارم و خودش را بابت گل نزدن نگران نکند. لوکاکو ۴ سال پیش بازیکن من بود و میزان پیشرفتش در این مدت زیاد بوده است. او حالا یک مهاجم تاپ است.

۲۰۳۱