مدیر فنی بارسلونا: هیچ تیمی توانایی پرداخت 222 میلیون یورو برای نیمار را ندارد

مدیر فنی بارسلونا: هیچ تیمی توانایی پرداخت 222 میلیون یورو برای نیمار را ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - بار دیگر شایعاتی مبنی بر خروج نیمار از بارسا به گوش می رسد اما مدیر فنی این تیم اعتقاد ندارد که انتقال نیمار به زودی رخ بدهد.

به گزارش وبسایت نود،  ستاره برزیلی بارسا قراردادی 5 ساله را با بارسا به امضا رسانده است و بدین ترتیب بند بازخرید ا به ارزش 222 میلیون یورو در قرارداد وی قرار دارد و این مبلغ در صورتیکه وی 12 ماه دیگر در بارسا حضور داشته باشد به 250 میلیون یورو افزایش خواهد یافت. با این وجود پیش از اینکه او قراردادش را تمدید کند شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال او به منچستر یونایتد و یا پاریسن ژرمن به گوش می رسید. با این وجود به گزارش نشریه Sport این ستاره برزیلی در بارسا خوشحال نیست و در پی خروج از بارسا است. با این وجود روبرت فرناندز مدیر فنی بارسا اعلام کرد تیمی نمی تواند مبلغ بازخرید او را بپردازد:

فکر نمی کنم نیمار از بارسا برود. نمی خواهیم بازیکنی را از دست بدهیم مخصوصا بازیکنی مانند نیمار را، بنابراین سعی میکنیم شرایط او را بهبود ببخشیم. هیچ پیشنهادی برای بازیکنانمان دریافت نکرده ایم.

وی همچنین تایید کرد که بارسا علاقه دارد تا با هافبکی که توانایی بازی در 3 پست مختلف را داشته باشد تایید کرد بارسا علاقه دارد تا وراتی را به خدمت بگیرد و گفت بارسا تلاش می کند تا بازیکنانی با توانایی بالا را به خدمت بگیرد:

ترکیب فوق العاده ای داریم و به همین دلیل به خدمت گرفتن بازیکنان جدید دشوار است چراکه بازیکنی که به بارسا می آید باید بسیار توانمند باشد. یکی از اهداف ما این است که بازیکنی به خدمت بگیریم که بتواند در هر 3 پست خط هافبک بازی کند تا برای به دست آوردن زمان بازی بیشتر مبارزه کند.

1899