رودیگر: چلسی در سطح بالاتری نسبت به رم قرار دارد

رودیگر: چلسی در سطح بالاتری نسبت به رم قرار دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - آنتونیو کونته در انتقال آنتونیو رودیگر از رم به چلسی نقشی کلیدی داشته است.

به گزارش وبسایت نود، رودیگر پس از اینکه در 4 دیدار از دیدارهای تیم ملی آلمان در جام کنفدراسیون ها به میدان رفت با قراردادی که می تواند تا 34 میلیون یورو نیز افزایش یابد به چلسی پیوست. چلسی روز دوشنبه تور پیش فصل خود در چین را آغاز می کند و رودیگر ضمن تقدیر از پیشرفت  موزس و آلونسو به تقدیر از کونته پرداخت. او در این خصوص در مراسمی در توکیو گفت:

با تمام احترامی که برای رم قائل هستم اما چلسی تیم بزگتری از رم است. رم تیم بزرگی است اما در کشور ایتالیا، چلسی در سطح بالاتری قرار دارد و مهمترین دلیلی که به این تیم پیوستم حضور کونته به عنوان مربی این تیم بود. در کشور ایتالیا با هم بازی هایم در خصوص او صحبت کردم و ده روسی و بسیاری دیگر در خصوص توانایی های بالای کونته صحبت می کردند. می توانید عملکرد او در چلسی، یووه و تیم ملی ایتالیا را نگاه کنید تا به توانایی های او پی ببرید. او باعث پیشرفت بازیکنان بسیاری چون موزس و آلونسو شده است که فصل درخشانی را داشتند. به همین دلیل بود که فکر کردم می خواهم جزوی از تیم چلسی باشم.

فیزیک بدنی رودیگر برای بازی در لیگ برتر انگلیس مناسب به نظر می رسد با این وجود رودیگر در ادامه افزود:

نمی توانم در این خصوص چیزی بگویم چرا که در لیگ برتر بازی نکرده ام. باید ببینیم نخستین بازی ام در لیک برتر چگونه باید بود، از تلویزیون این بازی ها بسیار سریع و فیزیکی به نظر می رسند.

1899