خامس رودریگز: از شرایطم در بایرن مونیخ راضی هستم

خامس رودریگز: از شرایطم در بایرن مونیخ راضی هستم

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از اینکه رودریگز در فینال لیگ قهرمانان جزو بازیکنان نیمکت نشین رئال مادرید هم نبود اما حالا در بایرن مونیخ خوشحال است.

به گزارش وبسایت نود، خامس رودریگز که به صورت قرضی در بایرن به میدان می رود در نخستین حضور خود برای این تیم موفق شد با پیروزی مقابل وردر برمن به قهرمانی در جام تله کام دست یابد. این بازیکن که بار دیگر تحت نظر آنچلوتی به میدان می رود در زمان مربیگری زیدان در رئال مادرید شرایط نا امید کننده ای داشت و در بسیاری از دیدارها از روی نیمکت بازی را آغاز می کرد. با این وجود این بازیکن پس از قهرمانی در این جام اعلام کرد از شرایطش راضی است:

از این پیروزی خوشحالم و امیدوارم در روزهای آینده بیش از پیش با تیم هماهنگ شوم. دوست دارم زودتر با تیم هماهنگ شوم چرا که تنها چند روز است که به تمرین تیم اضافه شده ام. اما از عملکرد امروزم خوشحالم و حس خوبی دارم. تازه فصل را آغاز کرده ایم، برای 10 روز به چین خواهیم رفت تا شرایط بهتری به دست آوریم و قدم به قدم به شرایط ایده آل برسیم. مونیخ شهر آرامی است و بسیار اینجا را دوست دارم و امیدوارم به زودی با شرایط جدید زندگی ام هماهنگ شوم.

1899