سامر: حضور مدیر ورزشی می توانست از شکست بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید جلوگیری کند

سامر: حضور مدیر ورزشی می توانست از شکست بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید جلوگیری کند

وبسایت رسمی برنامه نود - ماتیاس سامر می گوید بایرن مونیخ در صورتی که فصل گذشته یک مدیر ورزشی توانا را در اختیار می داشت می توانست نتایج بهتری کسب کند.

به گزارش وبسایت نود، پس از جدایی ماتیاس سامر از بایرن مونیخ سمت مدیر ورزشی این باشگاه خالی مانده و تاکنون مسئولان کسی را به عنوان مدیر ورزشی جدید معرفی نکرده اند.

سامر در مصاحبه با اشپورت بیلد گفت:

به نظرم این پست برای باشگاه بسیار مهم است و برای همین آن ها سعی در پر کردن این پست دارند. شما در باشگاه به یک نفر نیاز دارید که با بازیکنان، تیم مربیگری، کارکنان و مدیران باشگاه در ارتباط باشد. این روابط باعث می شود که باشگاه قوی تر شود.

بایرن مونیخ فصل گذشته در عرض 8 روز تمامی امیدهای خود برای کسب قهرمانی در اروپا و جام حذفی آلمان را از دست داد و سامر می گوید حضور مدیر ورزشی می تواند از به وجود آمدن چنین شرایطی جلوگیری کند.

بایرن مونیخ برای مدت زیادی رئال مادرید را تحت کنترل داشت اما ناگهان یکپارچگی و ثبات خود را از دست دادند. این اتفاق دقیقا در نیمه دوم بازی مقابل دورتموند (نیمه نهایی جام حذفی) هم رخ داد. این اتفاقات تصادفی نیست و در مراحل پایانی رقابت ها تیم باید دارای ثبات و اتحاد باشد. بایرنی ها باید از خود دلیل این اتفاقات را بپرسند. در روال کارهای روزانه حضور یک فرد که همه را راهنمایی کند می تواند مفید باشد.

این مرد کت و شلوار پوش (مدیر ورزشی) می تواند حتی یک روز به عنوان روانشانس و پزشک تیم کار کند، چون این جز روال عادی و روزمره فوتبال است. در هر باشگاهی باید چنین شخصی حضور داشته باشد. در یک تیم فوتبال همیشه احتمال لغزش هست چون تنها 11 نفر خوشحال هستند و 13-14 نفر نه.

بایرن مونیخ در ماه های اخیر ابتدا تلاش کرد تا فیلیپ لام را برای برعهده گرفتن این پست راضی کند اما کاپیتان سابق بایرن مونیخ آن را قبول نکرد. بعد از آن مسئولان این باشگاه سراغ ماکس ابرل مدیر ورزشی گلادباخ رفتند که او هم پیشنهاد باواریایی ها را رد کرد.

7899