اینبار تاریخ سوپرجام تغییر مى کند!

اینبار تاریخ سوپرجام تغییر مى کند!

در حالى که طى روزهاى اخیر تاریخ دیدار دربى دوستانه به سوژه رسانه ها و هواداران دو تیم تبدیل شده بود، گویا قرار است اینبار تاریخ برگزارى سوپرجام دستخوش تغییراتى شود.

به گزارش "ورزش سه"، برگزارى دربى دوستانه در آلمان و تقارن آن با سوپرجام فوتبال ایران اکنون به چالش میان مسوولان پرسپولیس و سازمان لیگ تبدیل شده است.

بعد از تغییر چند باره تاریخ برگزارى دربى دوستانه در آلمان، اکنون مسوولان دو تیم از برگزارى این دیدار در تاریخ ٣١ تیرماه صبحت مى کنند. تاریخى که به نظر مى رسد اینبار قطعیت یافته باشد و باید در انتظار برگزارى دربى هشتاد و پنج در بیله فیلد آلمان باشیم.

 طبق برنامه قرار است دیدار سوپرجام فوتبال ایران مابین قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در ٣٠ تیرماه برگزار شود که پرسپولیس یک طرف این ماجراست و اکنون با تداخل برنامه همراه شده اند.

در این ارتباط یک شایعه نزدیک به واقعیت شنیده مى شود که گفته شده بازگشت پرسپولیس به تهران در روز ٢٥ تیرماه بى ارتباط با درخواست و ارائه پیشنهاد آنها براى برگزارى سوپرجام در تاریخ ٢٨ تیرماه نیست.

در این ارتباط على اکبر طاهرى رایزنى هاى خود را با مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ آغاز کرده است تا در صورت موافقت آنها این جدال پیش از اعزام سرخپوشان به آلمان برگزار شود تا هم سوپرجام و هم دربى دوستانه تکلیف شان در پیش فصل مشخص شود.

البته یک سر این ماجرا مسوولان نفت تهران هستند که باید موافقت خود را با تاریخ مدنظر اعلام کنند و باید دید على کریمى به عنوان سرمربى تیمى که هنوز فاصله زیادى با استاندارد حضور در لیگ دارد چنین چیزى را قبول خواهد کرد یا خیر.

این البته تنها تاریخى است که مى تواند منافع پرسپولیس را در برگزارى سوپرجام و در ادامه دربى دوستانه آلمان برآورده کند و باید دید مسوولان فدراسیون، سازمان لیگ و نفت تهران در این خصوص چه نرمشى نشان خواهند داد.