هشدار اینتر به منچستریونایتد: قیمت پریشیچ را کاهش نمی دهیم

هشدار اینتر به منچستریونایتد: قیمت پریشیچ را کاهش نمی دهیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر فنی اینتر تاکید کرده این باشگاه تنها در صورت دریافت مبلغ درخواستی اش با فروش ایوان پریشیچ موافقت می کند.

به گزارش وبسایت نود، والتر ساباتینی در نشست خبری امروز خود با تایید خبر علاقه منچستریونایتد به جذب ایوان پریشیچ عنوان کرد اینتر تنها در صورت دریافت مبلغ درخواستی خودش که بنا بر گزارش رسانه های ایتالیا ۵۵ میلیون یورو است با فروش او موافقت می کند. 

ساباتینی به نقل از football italia در نشست خبری امروز خود به خبرنگاران گفت:

اسپالتی از ما خواسته که پریشیچ را حفظ کنیم و ما این کار را خواهیم کرد البته تنها بازیکنانی که واقعا بخواهند اینجا بمانند را حفظ می کنیم. منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب پریشیچ دارد و از خواسته های ما آگاه است. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می دهد. 

حقیقت این است که اینتر قیمت بازیکنانش را تعیین می کند. پریشیچ بازیکن خوبی است و ما می خواهیم او را حفظ کنیم مگر اینکه پیشنهاد وسوسه کننده ای دریافت کنیم. در این مدت دوست داریم پریشیچ رفتار حرفه ای داشته باشد چون اسپالتی می خواهد روحیه همدلی را در تیم ایجاد کند. مربی از بازیکنانش که پریشیچ هم شامل آن ها می شود خواسته که با روح و قلب شان برای اینتر بازی کنند.

ساباتینی همچنین در مورد علاقه اینتر به جذب راجا ناینگولان گفت:

ناینگولان بازیکن بزرگی است و من به جذب او فکر کردم اما با توجه به شرایط فکر می کنم خریدش غیرممکن است. ما به جذب او علاقه داریم و اعلام کردیم در صورتی که تمایلی به ترک رم داشته باشد آماده خریدش هستیم. 

۲۰۳۱